BasBQ
Beef en Steak

Nog eens getrokken varkentje

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.158
Vandaag weer eens een lange sessie gedaan. Perfecte run gehad. Tegen 17u eraf en stipt om 18u eten.

Vertrokken van een Boston Butt van exact 5kg. Niet teveel aan moeten trimmen.

IMG_3243.jpeg


IMG_3268.jpeg


IMG_3269.jpeg


IMG_3276.jpeg


IMG_3278.jpeg


IMG_3286.jpeg


IMG_3287.jpeg


IMG_3288.jpeg


IMG_3295.jpeg
 
Gewoon lekker.

En weer fijn de vriezer aangevuld.
 
Verdraaid wat slim die data er op. Dat heb ik dus niet gedaan de laatste sessie. Max 3 maanden houdbaar jn vriezer?
 
Verdraaid wat slim die data er op. Dat heb ik dus niet gedaan de laatste sessie. Max 3 maanden houdbaar jn vriezer?
Rauw varken maar 3 maanden zeggen ze, maar doms ligt het war langer en ik leef nog. Als het vlees gegaard heeft, ga ik er vanuit dat het wel war langer ingevroren kan blijven.

Mss dat anderen dit exact weten?

Wat die datum betreft, doe ik dit ook nog maar een maand of 2. Kleine moeite en toch wat veiliger.
 
Echt? Ik had procureur afgelopen najaar gekocht en nu op gegeten. Was diepgevroren. Stond houdbaar tot maar 2024 op..
 
Lekker broodje.
 
dat doen wij hier in huis met alles joh.

Hele mooie run, en grappig die PP op je watch.

Die PP op mijn watch heeft toaal niets te maken met de run. Die PP staat voor Pago Pago. Is wereldklok blijkbaar. Was me zelf nog niet opgevallen :ROFLMAO:
 
Ik dacht dat is jouw NU TE DOEN-agenda punt :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Geen watchface voor mij dus, zou ik constant honger van krijgen
 
Ik dacht dat is jouw NU TE DOEN-agenda punt :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Geen watchface voor mij dus, zou ik constant honger van krijgen
Mijn agenda staat links in de hoek boven. Blijkbaar bespreken we zaterdags om 10u de gezinsplanning voor de week die komt. Een agendapunt dat nog nooit is doorgegaan :ROFLMAO:

Ik kan die ook op wat anders zetten dan PP hoor :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan