BasBQ
Beef en Steak

No Rubbish rub voor Pulled Pork (Duroc)

 

FJP84

Kooltjesharker
Berichten
173
Hoi,

Binnenkort ga ik Pulled Pork maken van een procureur van het Duroc varken. Ik wilde voor het gemak een kant en klaar rub gebruiken met weinig tot geen zout. Ik kwam de volgende tegen van No Rubbish

- the Incredible (laag zoutgehalte, vooral gember en laurier)
- Fast & Flavoured (geen zout, all purpose rub)

Kennen jullie deze en welke zouden jullie adviseren?

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
 
Deze rubs ken ik niet maar ik heb net de op de site gekeken en als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor de Fast & Flavourd gaan, deze spreekt mij qua smaak meer aan dan the Incredible 🤔 maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon allebei bestellen en dan kun je zelf thuis proeven welke je lekkerder vind 😜 desnoods als 1 minder lekker is kun je die gewoon nog naar eigen smaak aanpassen en voor een ander stuk vlees of vis gebruiken.
 
Ik heb zowel de Fast & Flavoured mét als zonder zout gebruikt voor pulled pork in het verleden. Prima all-purpose rub die een mooie kleur geeft, met een klein zoetje. Best geschikt voor pulled pork iig.

Gember en laurier zijn niet meteen twee smaken waar ik aan denk bij pulled pork. Ikzelf zou The Incredible dan ook eerder voor een ander gerecht gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de rub van noskos en daar zit naar mijn smaak weinig zout in. Voeg ik bij het pullen nog toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan