BasBQ
Beef en Steak

Nieuwste barbeknoei aanwinst voor het forum

S

StefL@Skirt

Gast
Goedemiddag allen,

Hierbij mijn "beauty parade" :)

Ik ben Stefan, 33 lentes jong en woon in Wijdewormer.

Tot op heden mag mijn barbecue-historie nog geen naam hebben, beetje standaard grill werk. Maar hopelijk komt hier snel verandering in, ook omdat we onlangs zijn verhuisd en nu een prachtige barbecue tuin hebben. Ik wil graag het low-and-slow garen en roken gaan oppakken.
Koken en nieuwe technieken leren en gebruiken vind ik erg leuk, vandaar ook nu dus de focus op de barbecue.
Ik heb lang gedacht om een nieuwe offset-smoker of Pro-Q of WSM te kopen, maar na meerdere modellen te hebben bekeken, zie ik er (nog) van af.

Ben in het bezit van een Weber kettle 47 en heb ook nog een standaard merkloos rechthoekig model. Uiteraard ook een starter.
Onlangs besteld thermometer, houtsnippers, houtrookbakje en kokosbriketten. Dus ben bijna klaar voor de start.

Komende dagen wil ik gaan oefenen om een halve zalm en een lamsbout klaar te maken op de Weber. Deze twee gerechten wil ik namelijk maken voor een feestje eind Mei.

Maar genoeg over mij. Ik ga de forums afstruinen. Tips en trucs zijn uiteraard altijd welkom.
 
Stefan, welkom bij de club. Er staan vast wel wat lekkere recepten voor je op het Genootschap
 
Welkom!
 
hoi Stefan,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij de club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan