BasBQ
Beef en Steak

Nieuwkomer

Sloef

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallo,

Ik ben Wim en al enkele jaren een BBQ'er for fun. Nu zou ik me graag toch wat meer verdiepen in het echte bbq werk en ben op dit forum terecht gekomen via enkele YouTube filmpjes van Noskos ( die trouwens heel fijn en goed zijn uitgelegd). Ik ga me de komende weken-maanden wat verder verdiepen in dit forum en hoop een paar interessante dingen tegen te komen die me wat vooruit gaan helpen in het BBQ :)

Heb me ondertussen een rotisserie aangeschaft (geen dure maar zo een universele) en dat zal het volgende projectje worden. Eerst maar eens uitvissen hoe ik deze op mijn BBQ krijg. Ik heb een basismodel van barbecook + een oud rookoventje van hetzelfde merk.
Ik heb alvast eens de gerookte zalm geprobeerd van Noskos en de hele familie was er enthousiast over. Hierbij nog enkele foto's van het eerste experiment met het roken.

Ik zou me graag de Masterbuilt Gravity Series 560 fed digitale houtskook grill & smoker willen aanschaffen. Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben laat het me gerust weten. Het zal wel een serieuze stap zijn aangezien ik nu enkel een BBQ op gas heb.

Zo dat was het zo een beetje.

Groetjes

Wim

IMG_20200430_193758.jpg


IMG_20200430_194538.jpg


IMG_20200501_192247.jpg


IMG_20200501_192249.jpg


IMG_20200502_172731.jpg
 
Interessant is het hier zeker, veel plezier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Hoi Wim,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan