BasBQ
Beef en Steak

nieuwe

edje1983

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallo allemaal,

Edwin hier uit Waddinxveen.
Sinds kort het bbqen opgepakt en ben ik lekker aan het experimenteren met leuke recepten en mooie producten.
Waar ik nu tegen aan loop is dat mijn bbq te klein wordt ;-) of de gerechten worden teveel.
Ik heb zin om hier eens rond te kijken en ideeën op te doen!
 
Hoi Edwin,
welkom bij het Genootschap, herkenbaar probleem;)
 
Welkom!
Er zijn meerdere wegen die naar Rome kunnen leiden... Grotere BBQ, extra roosters (geen fan van) of functionaliteit splitsen en er bijvoorbeeld een kleine smoker naast zetten voor low en slow en eentje voor hot en fast...
Dat laatste heb ik gedaan zodat ik kan roken en Low&Slow op de ene, grillen, bakken, seared en koken op de andere... dus de vraag is, is de Q echt te klein of probeer je teveel te doen op 1 grill ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom!
Er zijn meerdere wegen die naar Rome kunnen leiden... Grotere BBQ, extra roosters (geen fan van) of functionaliteit splitsen en er bijvoorbeeld een kleine smoker naast zetten voor low en slow en eentje voor hot en fast...
Dat laatste heb ik gedaan zodat ik kan roken en Low&Slow op de ene, grillen, bakken, seared en koken op de andere... dus de vraag is, is de Q echt te klein of probeer je teveel te doen op 1 grill ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja, waarschijnlijk teveel haha. Probeer toch vlees en groente tegelijk van de bbq te halen. Een 2e erbij is ook een optie.
 
Welkom hier op het mooie forum Edwin


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom bij het genootschap
Succes met je keuze 😉
 
Welkom als hij echt te klein is kijk dan eens naar de weber ranch kettle die is ietsje ruimer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan