BasBQ
Beef en Steak

nieuwe waterpan wsm47

 
 
 

eikie

Kooltjesharker
Berichten
175
Met het risico dat sommigen een deja vu krijgen...

Ik ben mijn waterpan kwijt van mijn wsm47. Geen idee hoe en waarom, maar weg is 'ie. En dus staat de wsm nu stil in een hoekje, terwijl de vriezer vol ligt met spek, varken en ribben.

Ik heb Weber gemaild en volgens hun is de pan te bestellen tegen een euro of 35, mijn probleem is echter dat ik geen (web) winkel kan vinden die het ding kan bestellen. Tuincentra in mijn buurt kijken wazig als ik het heb over een wsm en veel webshops geven aan geen losse onderdelen te kunnen/willen leveren.
Heb nu een vraag uitstaan bij barbecueshop.nl, zij gingen navraag doen bij Weber, maar ik vroeg me af of er hier mensen waren met idee?n, mocht bovenstaande shop ook met nee aankomen.
Dus is er iemand die een (web) winkel kent (indien fysieke winkel, dan omgeving A'dam), of een alternatief weet voor de pan zelf?
 
kijk eens of je bij een tuincentrum een aardewerken pan kan vinden met de juiste diameter,
 
Frank54 zei:
kijk eens of je bij een tuincentrum een aardewerken pan kan vinden met de juiste diameter,
Mij werd verteld dat een terracotta/aardwerk schaal boven het vuur niet gaat werken, door de kans op breuk. Diegenen die zo'n schaal gebruiken, leggen 'm dan ook in de waterpan.
 
Dubbel gepost..
 
Bij de intratuin kunnen ze met het nummer wat je van Weber hebt gekregen gewoon besteld worden.
Daar heb ik reeds van alles van Weber onderdelen besteld.
 
Frits zei:
Bij de intratuin kunnen ze met het nummer wat je van Weber hebt gekregen gewoon besteld worden.
Daar heb ik reeds van alles van Weber onderdelen besteld.
Net het enige merk tuincentrum niet direct in de buurt, dus net die niet geprobeerd... Ga meteen op zoek naar de dichtstbijzijnde..
Bedankt.
 
eikie zei:
Bidle zei:
Dat is vervelend. Met onderstaande link kun je iig het exacte artikelnummer vinden:
http://help.weber.com/schematics/#serial-number

Er zijn diverse winkels die kunnen helpen. Zelf goede ervaring met:
http://www.bbqwinqel.nl
Het serienummer kreeg ik al van Weber, maar dat mocht tot nu toe, uitgezonderd he genoemde winkel, niet helpen.
Ik ga meteen even kijken naar je link, bedankt alvast..


Je kunt hun gewoon mailen voor elk onderdeel. Heb bij hun van alles al gehaald!
Tuincentrum kan natuurlijk ook, maar ik bestel het liever online. Scheelt me weer tijd. :)
 
waar woon je ? ik kan m zo voor je bestellen hoor geen probleem
 
Inmiddels opgelost met hulp van Jackm..

Hartelijk bedankt Jack....
 
Terug
Bovenaan Onderaan