BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe voorraad bacon

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Weer lekker voorraadje bacon gemaakt. Wel bijna door mijn voorraadje Leozout heen. Maar ik weet dat ik het ook bij mijn slager kan halen.
IMAG0183.jpg

IMAG0185.jpg

IMAG0184.jpg

Morgenochtend lekker Engels ontbijt
 
ziet er weer lekker uit.
Ik weet niet of je op de meating komt, maar dan kan ik wel weer voor je meenemen
 
Leo zei:
ziet er weer lekker uit.
Ik weet niet of je op de meating komt, maar dan kan ik wel weer voor je meenemen
Ik was het eigenlijk wel van plan om deze keer te komen. Ik laat het je nog wel weten. Zal mijn slager nog eens goed vragen welk zout hij heeft en of er nitriet in zit, Structor.
 
het zout dat je van de slager krijgt is colorozo zout, is niet het "Leo" zout met 3 % nitriet erin)
 
Leo zei:
het zout dat je van de slager krijgt is colorozo zout, is niet het "Leo" zout met 3 % nitriet erin)
Maar kan ik daar dan beter geen bacon mee maken? Ik heb tot nu toe alleen het"leozout" gebruikt.
 
Jawel alleen wordt de verhouding dan anders. Alleen colorozo en geen normaal zout.
 
noskos zei:
Jawel alleen wordt de verhouding dan anders. Alleen colorozo en geen normaal zout.
Oke duidelijk. Bedankt
 
Zier er goed uit ik zit net aan een pilsje en die drie lekkere stukjes bacon zouden er naast moeten liggen.
 
Recept staat in het charcuterie deel trouwens. Zo uit mijn hoofd in het bacon day draadje.
 
Dat ziet er erg lekker uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan