BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe tuin, dus nieuwe buitenkeuken!

 

TomPLZ

Sprokkelaar
Berichten
48
Goedemorgen beste mede-BBQ'ers!

Een aantal weken geleden hebben we onze tuin laten aanpakken en alles laten afvoeren en opnieuw laten aanleggen. Inmiddels is alles klaar en wil ik jullie graag jaloers maken met mijn nieuwe trots!

De overkapping is gemaakt door het tuinbedrijf van eiken palen en gebrand douglas hout.
De buitenkeuken is gemaakt en geleverd door een bedrijf (zal geen namen noemen ivm mogelijk reclame).
Tevens gemaakt van massief eiken en een Belgisch hardstenen blad.

Overkapping/buitenkeuken:
overkapping.jpeg


Plekkie om aan te zitten en eten:
tafel.jpeg


Dat wordt genieten deze zomer!
 
Mooi plekje zo
 
Dat is een heel mooi plekje!

Daar kun je veel mooie herinneringen maken.
 
Schitterend zeg! Best jaloers!

Je kamado heeft zo (direct op de stenen plaat) onvoldoende ventilatie. Dat geeft kans op breuk. Heb je daar rekening mee gehouden? Beter wat ruimte ertussen laten met bijvoorbeeld wat keramische voetjes ertussen.
 
Laatst bewerkt:
Schitterend zeg! Best jaloers!

Je kamado heeft zo (direct op de stenen plaat) onvoldoende ventilatie. Dat geeft kans op breuk. Heb je daar rekening mee gehouden? Beter wat ruimte ertussen laten met bijvoorbeeld wat keramische voetjes ertussen.
Heb ik inmiddels inderdaad! (was nog een oude foto :p)
 
Knap stukje timmerwerk! Zowel het afdak als de keuken, daar ga je het jaar door veel plezier van beleven!
 
Erg mooi geworden! Daar ga je vast een hoop plezier van hebben Dat gebrande hout ziet er ook erg mooi uit!
 
Netjes hoor
Veel plezier met je nieuwe plek
 
Heb ik inmiddels inderdaad! (was nog een oude foto :p)

Fijn Tom, vind ik altijd zo zeikerig overkomen maar als je het niet weet kan je er echt last mee krijgen! Veel plezier met je mooie set-up!
 
Mooi hoor

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ja hier loopt het ..... je uit de bek. Veel plezier en gezelligheid.
 
Dat is een geweldige plek voor het hele jaar door lekker te BBQen je staat lekker droog en de rook kan goed weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan