Oud en nieuw 2015 hadden we met de directe buren besloten om maar eens wat chicken wings te maken. Dat was goed bevallen, maar nadeel was dat ik het begin van 2016 eenzaam in de achtertuin stond te grillen.
Dit jaar besloten we om het te herhalen maar ook om gewoon lekker de bbq op straat te zetten en daar wat lekkere gerechtjes te maken. We hadden.
- Chicken wings
- Danbras sateh
- Mini pita pulled chicken
- Stukjes Jalapeno worst.
Buren hebben gesmuld, er kwamen steeds meer buren en ik was niet eenzam. Wel lichtelijk beschonken maar gelukkig wist de buurman nog een paar foto's te maken. Leernoment voor volgend jaar, een fotograaf regelen
Was erg leuk om wat buren die wel wisten dat ik veel bbq kennis te laten maken met wat echt lekkere hapjes. Ben bang dat het volgende keer een stuk drukker wordt.
Mooi die starters zo in het donker
Actie foto
Lijkt wel een reclame voor Danbras sateh
Bedankt voor het kijken..
Dit jaar besloten we om het te herhalen maar ook om gewoon lekker de bbq op straat te zetten en daar wat lekkere gerechtjes te maken. We hadden.
- Chicken wings
- Danbras sateh
- Mini pita pulled chicken
- Stukjes Jalapeno worst.
Buren hebben gesmuld, er kwamen steeds meer buren en ik was niet eenzam. Wel lichtelijk beschonken maar gelukkig wist de buurman nog een paar foto's te maken. Leernoment voor volgend jaar, een fotograaf regelen

Was erg leuk om wat buren die wel wisten dat ik veel bbq kennis te laten maken met wat echt lekkere hapjes. Ben bang dat het volgende keer een stuk drukker wordt.
Mooi die starters zo in het donker

Actie foto

Lijkt wel een reclame voor Danbras sateh

Bedankt voor het kijken..