BasBQ
Beef en Steak

nieuwe ronde

sjonny1989

Tondelzoeker
Berichten
20
Vandaag dan weer een poging ditmaal alles van gister in het achterhoofd fris ertegen aan
het is geworden voor deze keer 2:30 roken toen 2 ingepakt (2 gewoon en 1 met cola om te proberen) en 20 minuut aflakken 2 x gesmeerd.

hierbij had ik een coleslaw gemaakt aan de hand van projectgezond boek die hier rondslingert het was zeker beter dan gister de smaak was beter en het eind resultaat ook.

sparerib 4.jpg


sparerib 7.jpg


sparerib5.jpg


sparerib6.jpg


sparerrib3.jpg



overgens de suas stond op tafel maar is gelukkig alleen voor de aardappel kroketjes geweest
 
Ik heb er 2 blokjes kers op gedaan en heb ze met de cola bbq van bbqessentials bij bbqaulity gelakt en die ander met de noskos bbq saus.
Echter vonden we allemaal de smaak van cola niet echt terug komen weet niet hoe sterk die smaak hoort te zijn tevens ook ingepakt met een flinke scheut cola
 
Ribbels zien er goed uit!

2 1/2 - 2- 1/2 is hoe ik ze meestal ook maak.
Fruithout als rookhout en de keteltemperatuur rond de 110 graden.
 
Ribbels zien er goed uit!

2 1/2 - 2- 1/2 is hoe ik ze meestal ook maak.
Fruithout als rookhout en de keteltemperatuur rond de 110 graden.
zelf ben ik natuurlijk nog wat aan het spelen met de kleppen om de temperatuur goed te houden maar ketel ongeveer 120 130 daar bleef die heel lang goed op maar op een gegeven moment ging die toch richting de 150 weet nog niet zo goed hoe dat dan kan maar dan zal op den duur wel wennen hoe hier mee om te gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan