BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe pit

Eisbein

Tondelzoeker
Berichten
14
IQ Grills 22'' Overbodig om te zeggen dat ik een tevreden mens ben.
20230411_204058.jpg
 
Mooie Q👍🏻.
Onderstel lijkt verdomd veel op de joe classic 3.
Veel plezier er mee.
 
Mooie Q👍🏻.
Onderstel lijkt verdomd veel op de joe classic 3.
Veel plezier er mee.
Deze en de Joe 3 vindt ik op dit moment de mooiste kamado's qua vormgeving en aangezien deze veel completer, 600 Euro goedkoper en in het zwart is, was de keuze snel gemaakt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Gefeliciteerd! Mooi ding. Denk dat het voor het forum leuk zal zijn als je een (eerlijke) review kan maken zodra je m een paar keer hebt kunnen uitproberen! Aangezien het een nieuw merk is waar tot nog toe vrij weinig over te vinden is.

Veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Mooi ding. Denk dat het voor het forum leuk zal zijn als je een (eerlijke) review kan maken zodra je m een paar keer hebt kunnen uitproberen! Aangezien het een nieuw merk is waar tot nog toe vrij weinig over te vinden is.

Veel plezier ermee!
Zou ik best willen doen, alleen ben ik niet zo'n schrijver. Ik ga sws zondag Spareribs maken en posten. Dan kan ik er gelijk bij vertellen hoe de eerste keer op mijn nieuwe bbq verlopen is.
Wat ik er tot nu toe over kan vertellen is dat het in elkaar zetten kinderspel is en dat de gebruikte materialen kwalitatief erg solide zijn.
Klein nadeel wat ik bemerkte tijdens het inbranden bemerkte is dat je bij het regelen van de onderste schuif het schuifje van het asfilter ook mee schuift omdat dit nog vrij stroef gaat. Wellicht gaat dit soepeler als het wat vaker gebruikt is of met een beetje WD40.
 
Terug
Bovenaan Onderaan