BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe Kamado Joe, zijn dit dingen waar ik me zorgen om moet maken?

Momenteel moet je wel wat geduld hebben. De aanvoer /productie loopt achter tov de vraag.... Maar komt goed...
 
Net met een aardige meneer van de customer service gesproken. Heerlijk bedrijf zeg dit, super snelle reactie en super eager om te helpen.

De scheve luchtinlaat was iets dat hij nog nooit eerder had gezien. Doordat deze scheef is moest ik de vuurring helemaal naar achter plaatsen omdat anders het aspannetje er met geen mogelijkheid uit te krijgen is. Vandaar dat ik een nieuwe base aangeboden krijg. Als ik nog niet de first burn had gedaan hadden ze de complete kamado voor me omgeruild, nu moet ik zelf ff knutselen zodra deze binnen is.
Top!


Wat dan straks te doen met de base die ik over hou šŸ¤”

EDIT:
Dit vind ik alvast een erg goed idee haha
Fijn dat het zo snel is opgelost. Heb zelf mijn BGE ook in elkaar gezet, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zelf ook gewoon in mn eentje de base in de tafel kunnen tillen.
Ja, die bloembak is wel een eye-catcher hier!
 
Momenteel moet je wel wat geduld hebben. De aanvoer /productie loopt achter tov de vraag.... Maar komt goed...
Vandaag eindelijk geleverd! Base ziet er goed uit. Bijkomend voordeel is ook dat het bottom vent deurtje wat strakker in de gleuven klemt, maakt het denk ik makkelijker om de temp te controleren. Op zoek naar een paar goede video's over het vervangen van de base en dan wordt het denk ik volgende ergens tijd voor wat geklus
 
Bij mij moet ik de aslade ook een beetje opheffen om deze eruit te halen.
Het deurtje is hier ook wat losjes. Paar tikjes er tegen en sluit al wat beter
Zou ik daar voor mailen?


Heb je met de customer service gebelt of gemaild?
20211126_220433.jpg
 
Ik heb eerst mijn Kamado geregistreerd, en daarna gemailed. Toen werd ik over mn mail teruggebeld.

Mijn hoogteverschil was wel een stuk significanter, waardoor mijn firebox niet gecentreerd kon staan maar achter in de Kamado omdat ik anders de asbak niet genoeg kon optillen om hem eruit te trekken.
 
Aah gebelt. Was het iemand Nederlandstalig?
Want als ik een mail stuur in het nederlands krijg ik een antwoord in het engels terug
 
Lijkt erop dat de customer service helemaal naar Engeland is verhuisd. Zal wel brexit dingetje zijn. Ze reageren overigens redelijk snel op de mail. Ik heb sinds kort een service verzoek ingediend voor nieuw onderstel voor mijn BJ3, 2 wielen hangen los šŸ˜”. Helaas is de levertijd onbekend. Komende tijd heel rustig verplaatsen dus. Lijkt erop dat ik gewoon pech heb gehad, aangezien ik nog geen verdere berichten heb kunnen vinden op het internet.

Kwam er overigens achter dat ze ook het onderstel veranderd hebben, die van mij is gelast, terwijl het nieuwe model in elkaar zit met bouten. Dus de poten zijn dan te vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan