BasBQ
Beef en Steak

K*t, F*ck 🤬🤬

 
 
 

Stijn

Gemarineerd
Berichten
1.599
Dat waren de eerste 2 woorden die me gisteren te binnen schoten bij het dichtdoen van de onderste luchtschuif.

IMG_20210401_204001.jpg


direct mailtje gestuurd naar mijn dealer (bbq exp center) en nu even afwachten :cry:

Geen flauw idee hoe dit gebeurd is. bge staat mooi in de table nest ingebouwd in een tafel, verder niets speciaal mee gedaan.
 
@Stijn kan het zijn dat dit alleen een scheur in het glazuur is?
ik zou ook even aan de binnenkant kijken om te zien of je keramiek echt gescheurd is.
Daarnaast is dit altijd een risico met kamado's, zelfs bij de topmerken gaat het wel eens mis. Super balen is het wel, maar gelukkig is de garantie bij BGE gewoon goed dus zal het snel worden opgelost verwacht ik
 
@Stijn kan het zijn dat dit alleen een scheur in het glazuur is?
ik zou ook even aan de binnenkant kijken om te zien of je keramiek echt gescheurd is.
Daarnaast is dit altijd een risico met kamado's, zelfs bij de topmerken gaat het wel eens mis. Super balen is het wel, maar gelukkig is de garantie bij BGE gewoon goed dus zal het snel worden opgelost verwacht ik

zal hem vanavond eens uiteen halen, dan is hij ook weer eens gekuist vanbinnen.
 
Laatst bewerkt:
Ah balen Stijn, G*dverd*mme!
Hou ons maar op de hoogte, ik ben benieuwd hoe BGE het afhandeld.
 
😳 Daar zou ik ook van gaan schelden.
 
Ik kan me de reactie zo voor de geest halen. Caramba.
Hoop dat dit netjes met garantie kan worden opgelost. Is het echt de keramiek of allleen de glazuur?
 
Ik kan me de reactie zo voor de geest halen. Caramba.
Hoop dat dit netjes met garantie kan worden opgelost. Is het echt de keramiek of allleen de glazuur?
ik zal hem vanavond eens uit elkaar halen hou jullie op de hoogte.
 
Daarnet volledig uitgekuist maar de binnenkant is goed zwart dat ik geen uitsluitsel durf geven.
Even afwachten of en hoe BBQ exp c reageert.
 
Wat verschrikkelijk balen is dat, hopelijk alleen het glazuur. Ik blijf deze post even volgen! Sterkte ermee.
 
Ook nog paasweekend dus duurt het allemaal extra lang met reageren zeker :'(
 
shit man, das balen
hopelijk wordt het netjes opgelost

als het alleen het glazuur is, is ook niet ok
lijkt me dat er dan vocht in kan komen en als het dan gaat vriezen.... :eek:
 
Vandaag, Pasen heeft BBQ exp center mij gebeld.
Bge oordeelt garantie, ze gaan een nieuwe base bestellen en zodra die binnen is mag ik ze gaan halen.
Mag voorlopig de bge gewoon gebruiken, moet mij geen zorgen maken.

Mooi opgelost maar zou liever toch geen schade hebben.
 
Vandaag, Pasen heeft BBQ exp center mij gebeld.
Bge oordeelt garantie, ze gaan een nieuwe base bestellen en zodra die binnen is mag ik ze gaan halen.
Mag voorlopig de bge gewoon gebruiken, moet mij geen zorgen maken.

Mooi opgelost maar zou liever toch geen schade hebben.
Heel netjes geregeld door BBQ experience center & BGE. Je hebt uiteraard liever geen schade, maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Hoe je het vervolgens oplost kan in mijn ogen het verschil maken tussen een flutbedrijf en een topbedrijf.
 
Vandaag, Pasen heeft BBQ exp center mij gebeld.
Bge oordeelt garantie, ze gaan een nieuwe base bestellen en zodra die binnen is mag ik ze gaan halen.
Mag voorlopig de bge gewoon gebruiken, moet mij geen zorgen maken.

Mooi opgelost maar zou liever toch geen schade hebben.
Wouw, wat een goede service van dat bedrijf. Fijn Idee als het zo goed opgelost is en gaat worden. Ook dat je weer lekker aan de gang kan Met bbq-en. Deze ga je niet snel meer vergeten.
 
Kijk, dat is een top oplossing en daarnaast is er ook geen betere reclame voor je merk en bedrijf! Fijn dat ze het zo oplossen! 👍
 
Inderdaad, wordt mooi opgelost, nu nog even afwachten tot hij binnen en hopen dat ik dan de grens over mag...
Gelukkig kan ik hem nog gebruiken dus momenteel nog geen issue.

Dan mag ik mij binnenkort ook rekenen tot de BGE bloempotbezitters
 
Dan mag ik mij binnenkort ook rekenen tot de BGE bloempotbezitters
Goed geregeld gelukkig!

Ikzelf ben inmiddels ook een BGE bloempotbezitter, staat supermooi. Al moet ik zeggen dat die halve scheur die er in zat, na de winter een hele scheur is geworden.

23A3021B-336F-4A71-ACC0-73B8F448BF6D_1_201_a.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan