BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe hardware en opruiming.....

Kees Duym

Kooltjesharker
Berichten
161
Zoals zovelen was ook ik natuurlijk op zoek naar een WGA.....maar niet snel nagedacht dat ik hier op het forum natuurlijk het beste kon informeren waar zo 1 te vinden :)

ik zat al te denken om hem in Amerika te bestellen, maar gelukkig na een goeie tip......in mijn eigen woonplaats in een vestiging van Groenrijk langsgegaan....en wat denk je...stapels WGA's :)

dus hier ook een heel gelukkig mens.....vooral als je tijdens een buurt bbq en via facebook aan vrienden en bekenden uit kan leggen "waarom ..." :)

wga1.jpg

en het eerste wat hij moest doen was.....MOINK's :)

een tijdje geleden ook nog dit aangeschaft en "ingebrand" met Crisko

grillplate.jpg


en grote schoonmaak en opruiming gehouden in de 3 aluminium "uitruk kisten"

kist1-1.jpg


dus we kunnen er weer tegenaan....en we hebben er meer dan genoeg zin in.....
 
dan ben je weer een blij mens Kees  ;)
 
Dat is nog eens hardware waar je wat aan hebt.
 
Toys for big boys ;)
 
Als ik aan kennissen vertel dat ik vlees b.v. 10 uur op de bbq leg zeggen ze het nog net niet. Maar je ziet ze denken..............
 
Bert zei:
Als ik aan kennissen vertel dat ik vlees b.v. 10 uur op de bbq leg zeggen ze het nog net niet. Maar je ziet ze denken..............

:D ik ken dat, ze staan je helemaal raar aan te kijken of je niet helemaal goed bent
 
Klopt helemaal en zeker als ze horen dat je de avond ervoor er ook mee bezig bent geweest, voor een hoop mensen is het toch anders die kopen de A.H. Leeg met die pakketjes
 
jeroen78 zei:
Klopt helemaal en zeker als ze horen dat je de avond ervoor er ook mee bezig bent geweest, voor een hoop mensen is het toch anders die kopen de A.H. Leeg met die pakketjes

het ziet er mooi en lekker uit...maar de smaak is kunstmatig....vlees ??? :)

daarom zijn wij BBQ'rs hier wel vreemd volk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan