BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe enthousiasteling stelt zich voor

 
 

FvdB

Vuurmaker
Berichten
94
Goedemorgen en nog de beste wensen!
Een van mijn goede voornemens is om meer te gaan doen met mijn hobby bbq!
Heb al even gescrolled over de site en wordt helemaal enthousiast van de vele topics en tips.

Ben nu in bezit van een Weber maar die is wat te klein (47 cm) dus ga dit jaar over op iets groters. Maar tips hiervoor vraag ik in een separaat topic.

Gr. Frank
 
hoi Frank,
welkom bij dit edele genootschap
 
Volhouden h? Frank!  :D

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Frank, join the club!
 
Welkom!
 
Dit weekend de nieuwe Weber halen, zin in! Hopelijk mag ik hem voor mijn verjaardag (maart :() al inwijden
Maar wat een fanatiekelingen hier. Ga de aantal keren dat jullie Q-en niet halen maar wat komen er heerlijke dingen voorbij. Doel is voor mij om in ieder geval mijn eerste pulled porc te gaan maken.
 
FvdB zei:
Dit weekend de nieuwe Weber halen, zin in! Hopelijk mag ik hem voor mijn verjaardag (maart :() al inwijden
Maar wat een fanatiekelingen hier. Ga de aantal keren dat jullie Q-en niet halen maar wat komen er heerlijke dingen voorbij. Doel is voor mij om in ieder geval mijn eerste pulled porc te gaan maken.

Hallo Frank,
Hartelijk welkom hier op dit mooie forum.
Dat gaat snel dat beslissen en rondkijken bij jou voor een grotere bbq. Goed bezig.
Veel suc6 met het bereiden van je PP en onthoudt dat wij graag foto's zien op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan