BasBQ
Beef en Steak

Nieuw vilt,....

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Al lang niks gepost en werd weleens weer tijd. Heb niet stil gezeten en eigenlijk staat de bbq bijna altijd wel aan als ik in NL ben.

Enkel door de drukte geen zin in het vervangen van het vilt. Deed het altijd netjes elk jaar, maar het kwam er dit jaar niet echt van. Vorige week een brisket gemaakt en zelfs het blok hout hielp niet echt meer. Heb ook weer eens enkele foto's gemaakt.


Blok hout op de handgreep, maar geen uitkomst.


Ook de medium moest nodig:


Met name op de XL was er bijna geen vilt meer over:



Altijd netjes een hoekje in de tape ipv een rechte snede en heeft zijn werk gedaan:


De nieuwe zit erop en ook weer netjes geknipt:


Deksel aan de beurt:


Deksel klaar:


Had de binnenkant een beetje schoongemaakt en gelijk even schoonbranden met de deksel goed dicht. De rook weer zoals het hoort.


Beide weer klaar voor een hoop sessies en deze week staat er weer een PP op het programma:



Wellicht een overvloed aan foto's, maar vond het wel een passend topic voor deze 'herstart'. :)
 
Mooie herstart en veel plezier met je nieuwe vilt. Binnenkort ga ik ook het vilt op mijn ei vervangen, deze keer ga ik het infinity vilt proberen.
 
Welkom terug! Ik heb mijn egg pas iets meer dan een jaar. Het vilt ziet er nog goed uit maar het moet er ooit van komen. Ik kwam dat infinity vilt ook al tegen. Past dat goed op een BGE Frits? Laat het vooral weten als je het geprobeerd hebt!
 
Ben benieuwd naar je nieuwe creaties!

Veel kookplezier!
 
Netjes gedaan. Ben er ook weer aan toe.
 
Mooi werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan