BasBQ
Beef en Steak

nieuw vilt op de primo

goed bezig
 
Heb ik 4 weken geleden ook gedaan, ff goed schoonmaken en plakken maar,
Enige nadeel was 24 uur geen gebruik maken van de Q  :-/
 
Die primo is nog hartstikke nieuw, moest er nu al nieuw vilt op
 
Ja, was hartstikke verbrand, maar volgens mij stond de deksel niet goed afgesteld, en de primo is een jaar oud
 
Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren
 
Boldeagle zei:
Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren

Ik heb kachelband gebruikt, tot nu toe (3 maanden in gebruik) bevalt het goed. Het was ook een stukje goedkoper dan high heat vilt of Nomex. Kachelband is een soort glasvezelachtig materiaal. Ik heb wel beide zijden gedaan, al schijnt dat niet nodig te zijn.
 
Nosmo zei:
Boldeagle zei:
Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren

Ik heb kachelband gebruikt, tot nu toe (3 maanden in gebruik) bevalt het goed. Het was ook een stukje goedkoper dan high heat vilt of Nomex. Kachelband is een soort glasvezelachtig materiaal. Ik heb wel beide zijden gedaan, al schijnt dat niet nodig te zijn.

Ok, waar heb je die gehaald Piet ?
 
Boldeagle zei:
Nosmo zei:
Boldeagle zei:
Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren

Ik heb kachelband gebruikt, tot nu toe (3 maanden in gebruik) bevalt het goed. Het was ook een stukje goedkoper dan high heat vilt of Nomex. Kachelband is een soort glasvezelachtig materiaal. Ik heb wel beide zijden gedaan, al schijnt dat niet nodig te zijn.

Ok, waar heb je die gehaald Piet ?

Gewoon bij de plaatselijke kachelboer, dit wordt gebruikt om deurtjes van houtkachels en zo af te dichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan