Vandaag heerlijk nieuw high heat vilt op de primo geplakt
2014-09-27 16.31.52 by borretje1, on Flickr

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike v R zei:hier ook.
Boldeagle zei:Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren
Nosmo zei:Boldeagle zei:Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren
Ik heb kachelband gebruikt, tot nu toe (3 maanden in gebruik) bevalt het goed. Het was ook een stukje goedkoper dan high heat vilt of Nomex. Kachelband is een soort glasvezelachtig materiaal. Ik heb wel beide zijden gedaan, al schijnt dat niet nodig te zijn.
Boldeagle zei:Nosmo zei:Boldeagle zei:Ik moet er ook nog aan beginnen, het originele vilt is dunner dan de vervanger want bij de meeste aangepaste Primo's is de nieuwe laag een stuk dikker. Bij mij is het redelijk hard achteruit gegaan maar het blijft nu redelijk stabiel moet ik zeggen, maar vervangen gaat sowieso gebeuren
Ik heb kachelband gebruikt, tot nu toe (3 maanden in gebruik) bevalt het goed. Het was ook een stukje goedkoper dan high heat vilt of Nomex. Kachelband is een soort glasvezelachtig materiaal. Ik heb wel beide zijden gedaan, al schijnt dat niet nodig te zijn.
Ok, waar heb je die gehaald Piet ?