BasBQ
Beef en Steak

Nieuw(sgierig)

 

QBee

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo allemaal,

Vroeger wist ik niet beter en dacht dat vlees van de bbq zwart van buiten en rauw van binnen hoorde te zijn. Toen leerde ik dat je 'm ook voor slechts ??n stuk goed vlees kon aansteken.

Een jaar of drie geleden heb ik de onderhandelingen met "de directie" geopend en de conclusie was dat er een OTP47 kwam om het merkloze koffergeval te vervangen. Een jaar later, met een goeie business case, mocht ie alweer in de verkoop, omdat die 57 toch echt nodig was voor de hele spare ribs.

Hoewel ik 'm veel vaker zou willen aansteken dan er meestal van komt, blijft het niet tot de zomer beperkt. Ook blijft het geweldig om nieuwe dingen te proberen. Laatste "ontdekking" is de Hasselback Potatis en dat wordt een blijvertje. Verder bestaat het reportoire ondermeer uit een entrecote met een "beetje" knoflook, spare ribs (van begin tot eind), gerookte kipfilet, complete maaltijden op de Q, beenham, bierkip, diverse groentes en nog zo wat.

Hoewel ik bier erg lekker vind, word ik echt heel gelukkig als een mooie maaltijd samenkomt met een zelf bij maker gehaalde fles wijn en goed gezelschap.

Ik hoop op dit forum een hoop recepten, maar vooral ook tips en trucs te vinden.


Een gloeiende en smakelijke groet,
QBee

PS: Voor de mensen die dit verhaal herkennen, ja het is hetzelfde als bij "de buren", maar het klopt nog steeds en gemak (Ctrl+C en Ctrl+V) dient de mens.  ;)
 
Welkom!
 
hoi QBee,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Qbee
 
Welkom
En knip en plak er maar op los hoor .
Geen probleem zolang we maar allemaal kunnen genieten van je plaatjes
 
Welkom bij de club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan