BasBQ
Beef en Steak

Nieuw project 🤔 Afrikaanse braai de vooruitgang

Allemachtig, wat een geweldig mooi apparaat! Heel veel succes verder (al zal 'ie nou wel bijna af zijn toch?)
 
Machtig apparaat inderdaad! Ziet er wel een stuk degelijker uit dan de commerciële versies volgens mij.

Ik zit ook sterk te twijfelen over de aanschaf van een braai dit jaar..
 
Geweldig mooi ding zo!

Die roosters, is dat gietijzer? (zo ja, waar heb je die vandaan? Zoek nog wat voor mijn braai projectje)
Hallo Frank
Ik kwam ze toevallig tegen bij bol.com
Ik weet niet voor welke Bbq ze bedoelt zijn
Waren toen in de aanbieding
Heb er wel een frame op heen gemaakt want ze zijn uit 3 delen 2 roosters 1 rond rooster voor een gietijzeren pan
 
Machtig apparaat inderdaad! Ziet er wel een stuk degelijker uit dan de commerciële versies volgens mij.

Ik zit ook sterk te twijfelen over de aanschaf van een braai dit jaar..
Ben aan het kijken of ik ze in productie kan nemen. Wel een simpele versie maar wel beter betaalbaar voor iedereen. Ik vind ze ook allemaal een beetje (ja hoe zou ik dat netjes zeggen)
Goedkoop aanvoelen
 
Ja dit is een echte topper. Niet echt een dhz dinggetje. Ik betwijfel of amateurs het plaatwerk recht kunnen krijgen als ze het aan elkaar lassen.
 
Hallo Frank
Ik kwam ze toevallig tegen bij bol.com
Ik weet niet voor welke Bbq ze bedoelt zijn
Waren toen in de aanbieding
Heb er wel een frame op heen gemaakt want ze zijn uit 3 delen 2 roosters 1 rond rooster voor een gietijzeren pan
Zal eens ff zoeken dan, dat rondje lijkt me ook wel handig met een wok
 
Ben aan het kijken of ik ze in productie kan nemen. Wel een simpele versie maar wel beter betaalbaar voor iedereen. Ik vind ze ook allemaal een beetje (ja hoe zou ik dat netjes zeggen)
Goedkoop aanvoelen
Vergis je niet in het aantal uren werk dat er in gaat zitten à 400/500,- per dag
 
Klasse hoor, kan altijd erg genieten van dit soort projecten.
Ook dit project heeft weer een heel erg hoog WILIKOOK gehalte (y)
 
150DE9FD-8268-46F7-A75F-34B9BE44D6D7.jpeg
niet veel tijd gehad toch effe snel spiesenrek en heksenketelhaar in geprutst
 
Terug
Bovenaan Onderaan