BasBQ
Beef en Steak

Nieuw op het forum...

Theo

Tondelzoeker
Berichten
7
Goedendag,
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Theo woonachtig met vrouw en kinderen in het wonderschone pittoreske Almere.
Na jaren van saté en hamburgers op de weber 47 nu sinds 3 weken een weber master touch premium in de tuin.
Inmiddels gelukt zijn de 3-2-1 Ribs, de kippen van de rotisserie...
Mislukt is de pulled pork, gortdroog en zo goed als niet te "pullen", kromme vorken al neven resultaat...
Hoop hier een en ander op te steken over met name low & slow en koud en warm roken voor zover mogelijk op een ketel-barbeque.

Fijne avond
 
Hoi Theo, welkom bij het Genootschap.
Als je even een topic opent in de Rookkamer met de vraag wat je hebt misgedaan(of niet) met de bereiding van de PP
met temperaturen, inpakken of niet, injecteren of niet, de afkomst van je varkentje, en welk deel (Nek, Boston But of Picnic)
Dan kunnen we je waarschijnlijk wel een goed advies geven.
Met het citaat van jou hieronder, is het alleen maar speculeren en kan zelfs de grootste BBQ expert je geen goed antwoord geven.
Mislukt is de pulled pork, gortdroog en zo goed als niet te "pullen", kromme vorken al neven resultaat...
 
  • Leuk
Waarderingen: Theo
Welkom Theo!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Theo
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
  • Leuk
Waarderingen: Theo
Welkom bij het genootschap

hopelijk de vorken weer recht kunnen krijgen en snel in te zetten bij de volgende run.
Na het zien van het filmpje van Noskos, wat Frits, heeft aangegeven zou het goed moeten komen. Noskos geeft ook aan dat temp een richtlijn is maar dat het prikken je de beste controle geeft. Succes
 
  • Leuk
Waarderingen: Theo
Terug
Bovenaan Onderaan