BasBQ
Beef en Steak

Nieuw op gebied rotisserie

Steven

Tondelzoeker
Berichten
9
Hallo,

Vandaag maar eens ingeschreven op het forum. Hoop veel te leren.

ben me aan het oriënteren op de volgende soort bbq/rotisserie iemand ervaringen?

F2F64B3D-BA76-455E-B8CE-5FB27C95C386.gif
 
Welkom hier
Geen ervaringen mee, maar ik zie mogelijkheden 😋
 
Steven, welkom op het Genootschap. Mooi Rotisseur, daar kan een flink big aan hangen.
 
Ja, mooi toestel en met die afmetingen kan je ook voor een massa volk ineens q'en. Prijs lijkt ok voor zo'n toestel maar staat wel geen merk bij heb ik gezien
 
Er zijn diverse merken zoek dus eigenlijk de mening over bepaalde merken en welke wel en niet
 
Geen ervaring mee, ik zou zeggen hang er een flinke knorrie aan en nodig de nodige leden van dit forum uit.
Sla je veel vliegen in 1 klap.
 
Leuk ding voor die ene keer dat je een big erop prikt! Maar dat doe je nou ook niet echt elke week. Als het veelzijdiger moet zijn zou ik toch iets anders kiezen :)
Desondanks zeker wel leuk :D
 
Is natuurlijk ook als “gewone” bbq te gebruiken echter dan ook wel wat groot maar wellicht wel handig om meerdere temperatuur zones te creëren
 
Welkom bij het genootschap
Mooie rotisserie, maar zoals al geschreven flink aan de maat voor zomaar effe aan te steken.
Als het kosten technisch uit komt zou je “beter” voor een kamado met een rotisserie kunnen gaan die je vaker kan inzetten lijkt mij

Mocht je’m toch aanschaffen, laat de foto’s maar voorbij komen 😁
 
Hoi Steven, welkom bij het Genootschap.
Deze Rottiserie is van Beeketal een Duits merk die voornamelijk voor de Prof en serieuze /amateur (half industrieel) Keukenapparatuur maakt.
Ik heb er mijn Vleesmolen van.
Goede service hadden ze toen ( 2 jaar geleden ), ze hebben er zelfs iemand in dienst die Nederlands spreekt dus als je telefonisch contact opneemt en zegt dat je Nederlander bent wordt je doorverbonden met de Nederlands sprekende medewerker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan