BasBQ
Beef en Steak

Nieuw op dit forum

 

Ser

Sprokkelaar
Berichten
48
Hi allen,

Na een geweldige tip van een van de leden hier over de Intratuin korting van 25%, gisteren een Masterbuilt op de kop weten te tikken. Daarom besloten om hier ook aan te melden.

Ik was in de winkel voor een weber GBS premium, maar toch overtuigd om de Masterbuilt te kopen. Ben erg benieuwd naar de ervaring omdat een kamado compleet nieuw is voor mij. Ben al volop bezig met het inlezen. Vooral temperatuur beheersing lijkt mij erg lastig als beginner. Als hier nog tips/aanbevelingen voor zijn hoor ik het graag. Ik zal van tijd tot tijd recepten delen die hier nog niet gepost zijn.

Grt,
Ser
 
welkom hier
1 tip: gewoon doen.
zeeuws pek, moinkballs zijn niet super ingewikkeld, niet duur en vergevingsgezind.
ingrediënten zijn goed verkrijgbaar en de bereiding is niet ingewikkeld. Wel wordt er van je gevraagd de temperatuur enige tijd constant te houden. Mocht je een uitschieter in de temperatuur hebben dan is dat geen probleem bij deze gerechten.

en niet onbelangrijk: het is mega lekker
 
Welkom,

Pork belly burned ends!

Duurt niet TE lang, een middagje naar het avondeten toe werken.
Het vraagt wel aandacht, maar is niet moeilijk.
Je bent er lekker mee bezig en kunt dan ook de temperatuur in de gaten houden en de werking van je bbq leren.

EN het is VRESELIJK lekker :D

mvg,
MafkACE
 
Welkom Ser, succes met je kamado. Met een beetje hulp van hier gaat het je zeker lukken.
 
Welkom bij het genootschap
Waar en tip al niet tot kan leiden zo, veel plezier met je master
 
SER, welkom bij de club en veel plezier met je nieuwe barbecue.
 
Bedankt allen, net in elkaar gezet. Wat een pret! Dit weekend maar s beginnen met een steak en burger. Dat lijkt mij het makkelijke werk. Daarna rustig verdiepen in low en slow. Als er ook nog tips zijn voor runder gerechten, dan houd ik me zeker aanbevolen
 
Hoi Ser,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom Ser. Succes met ja nieuwe aankoop
 
welkom . ook ik heb deze periode mee gemaakt .wat mij betreft heb ik erg veel gehad en nog , aan het boek hete kolen compleet ,
zo leer je de kamado echt goed gebruiken ..

gr hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan