BasBQ
Beef en Steak

Nieuw Lid

B

BigJos

Gast
Hallo BBQ vrienden,

Mijn naam is Jos van der Schuit. Ik ben al jaren bezig met BBQ en roken. De laatste tijd ook bezig met worst maken.
Ik doe dit samen met mijn zoon Rick die zich net heeft voorgesteld. Bij vuur en rook hebben we een cursus worst maken gevolgd. Begin januari gaan we naar een workshop grillworst maken. Zo proberen wij ons te bekwamen.
Voor het roken ben ik al met mijn 2e rookoven bezig van het merk Multismoke.
Ik heb al veel vis, vlees en gevogelte gerookt. Samen met Rick hebben we ook op een buurt braderie gestaan met onze rookovens en gerookte producten.
De reacties waren heel goed.
Gisteren kreeg ik tot mijn grote verbazing een kamado de Black Bastard 47 cm voor de kerst. Ik ben daar heel blij mee.
Nu kan ik gelukkig ook slow cooking gaan uitproberen. Ik heb dit al gedaan op mijn Weber maar zoals jullie wel weten is het regelen van de temperatuur moeilijk. Ik kan niet wachten om te beginnen.
Ik wens iedereen een geweldige kerst en een super 2014.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Van harte welkom!!!!!
 
Jos, van harte welkom hier!!
 
Natuurlijk ook gezellig, om nog een van der Schuit in de gelederen er bij te hebben  :)
Welkom Jos

Mac
 
hoi Jos,
welkom bij dit edele genootschap
 
Ha Jos, twee worstenmakers op 1 dag, wat willen we nog meer! Welkom hier. En dat zijn wel de luxere kerstcadeaux zeg, een keramische Q onder de boom.
 
H? Jos welkom en gelijk een mooie barbeque gekregen voor de kerst zie ik dat gaat zeker goed komen.
 
Welkom Jos!
 
Van harte welkom Jos :D
 
Hoi Jos,
Welkom hier.
Doe de groeten aan Rick van mij als je hem spreekt :)

Komen jullie ook nog naar de nieuwjaarsreceptie komende zondag, kunnen jullie meteen kennis maken met de andere aanwezige Genootschap leden!
 
Welkom Jos, gezellig dat je mee komt roken!
 
Welkom Jos
 
Hoi Jos, welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan