BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid stelt zich voor

Raymon76

Sprokkelaar
Berichten
28
Geachte Leden,

Mijn naam is Raymon Clots , 45 jaar en kom uit Velserbroek N-H
Was me al een tijdje aan het oriënteren om de overstap te maken naar een kamado
Vandaag gekozen voor Grill Guru XL .

Het is de bedoeling dat deze van het voorjaar word ingebouwd in onze buitenkeuken welke geplaatst gaat worden in een douglas overkapping.
Heb me hier aangemeld om meer inzicht en tips te krijgen in het gebruik van een Kamado aangezien ik hier nog niets van weet.

Hoop veel te kunnen leren op dit mooie forum
Hebben jullie tips of ideeën, dan hoor ik het graag !

Mvg
Raymon
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Raymon!
Mooi vooruitzicht heb je.
 
Welkom bij het genootschap

Dat is een mooie maat de XL

Lekker inlezen nu
 
Welkom bij het genootschap, je begint direct goed met een XL! Geniet ervan.
 
Raymon, welkom bij de club en veel plezier met je nieuwe kamado.
 
Veel plezier en welkom hier!
 
Bedankt voor het welkom allemaal !
Vandaag de Grill guru XL opgehaald …. Maar toch een beetje verkeken op de grote maar vooral het gewicht !het paste niet eens in de auto van mijn vader , dus daarom maar alles uitgepakt en toen ging het net …. Alleen het in en uit de auto was nogal een dingetje , ook omdat het nergens lekker vastpakt …. Met er uithalen , voorzichtig met z’n vieren gedaan en op een rollkarretje naar binnen vervoerd …
1CE1E54A-2A8B-49E6-A610-AA56F5B5CF53.jpeg
 
Bedankt voor het welkom allemaal !
Vandaag de Grill guru XL opgehaald …. Maar toch een beetje verkeken op de grote maar vooral het gewicht !het paste niet eens in de auto van mijn vader , dus daarom maar alles uitgepakt en toen ging het net …. Alleen het in en uit de auto was nogal een dingetje , ook omdat het nergens lekker vastpakt …. Met er uithalen , voorzichtig met z’n vieren gedaan en op een rollkarretje naar binnen vervoerd …
Bekijk bijlage 32695
Welkom! Mooie aankoop die GG XL! Daar heb je zeker genoeg grilloppervlak mee! Heb zelf de L, hele fijne kamado!
Als ik hem moest verplaatsen is een hand in vent onder en eentje onder het scharnier het fijnst, maar de XL zal toch wat kg meer wegen dan de L. Volgens de info op de site tikt de XL 142kg aan😅.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nicon ,
Thanks man , ja ben er ook blij mee 😀
En dat gewicht , ik schatte hetzelf op 150 kg , maar dan komt 142 kg aardig in de buurt 🙃
 
Welkom Raymon!

das een flinke jongen.... weegt meer dan mijn 3 q's bij elkaar
 
Welkom Raymon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan