BasBQ
Beef en Steak

nieuw lid, ff voorstellen, BUTCHERKE

butcherke

Tondelzoeker
Berichten
3
hallo bbq vrienden,
ik wil me ff voorstellen, mijn nickname is Butcherke, dit is terug te voeren op het feit dat ik vroeger toen mijn rug het nog deed werkte als slager.
daarna heb ik nog een aantal jaren in de horeca gewerkt in restaurants, van eetcafe's tot sterrenzaken.
ik ben/was een autodidact,en heb me alles zelf aangeleerd, natuurlijk in het hogere segment samen met de chefs, maar toch...
de laatste zaken waren sterren zaken, en hier heb ik met zeer, zeeeeer veel plezier gewerkt, niets is zo mooi als onder stress de gasten een topa vond bezorgen, gewoonweg verslavend.
hierna heb ik nog zelf twee restaurants gehad, maar op het laatst ging het echt niet meer met mijn rug, TOTAL KAPUT !!!

momenteel ben ik "te ruste", helaas 100 % afgekeurd, en geloof me, er zijn gegarandeerd genoeg mensen die zouden willen ruilen, daar zij thuis zitten als vakantie ervaren, lekker niet meer werken, maar dit SUCKS....als je gewend bent 70 a 80 uur per week te werken, en met veel plezier, zoveel dat ik nog op mijn vrije dagen gratis ging werken, dan valt het heel erg tegen, van 80 uur per week naar 0 !!!!

maar nu vul ik mijn tijd met worsten, bbq-en, koken, motor rijden, G-Klasse restaureren, en nog wat zaken.
hierbij wordt ik gesteund door mijn liefde van mijn leven, mijn vrouwtje waar ik al 30 jaar mee getrouwd ben, tevens heb ik nog twee prachtige schatten van dochters, een woont in de USA in Cheyenne-Wyoming, met mijn kleindochter, en schoonzoon, ( militair bij de militaire politie net als ik op mijn 17 in dienst en de ander werkt zich een slag in de rondte op de eerste hulp als arts in Boxmeer.

ik denk dat ik het zo wel een beetje heb behandeld, t is lastig je leven in een berichtje te gieten.
waarschijnlijk kan ik hier veel info opdoen, en mensen leren kennen.

met vriendelijke groeten,
Butcherke
 
Butcherke, een mooie en indrukwekkende introductie. Welkom op het BBQ Genootschap.
 
Ha “Slagertje”,

Wat een openhartige introductie, welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Zeker een indrukwekkende introductie.
Welkom hier
 
Goed dat je er bent, we kunnen een hoop van je leren denk ik.
Welkom!
 
Hoi Butcherke,
welkom bij het Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan