BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier

Alchemist

Tondelzoeker
Berichten
7
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, en dan is het wel netjes dat ik me ook even voorstel. Ik ben Alchemist, 38 jaar oud/jong en woon in het zuiden van het land met mijn verloofde & onze dochter.
Ongeveer 5 jaar geleden heb ik een Weber 57cm ketel gekocht, en langzaam maar zeker heeft het bbq-virus me te pakken gekregen. Afgelopen jaren heb ik zo’n beetje alles weten klaar te maken op m’n trouwe ketel, maar het werd toch tijd voor uitbreiding. Na veel lezen, en veel bekijken heb ik de knoop doorgehakt, en een Weber summit E6 gekocht. Ik heb hem wel in elkaar gezet, maar aansteken moet nog even wachten tot morgen…
Ik hoop hier veel inspiratie te vinden voor nog lekkerdere bbq-maaltijden, en zal mijn ervaringen met de nieuwe Weber ook delen.
 
Welkom hier en veel Q plezier met je summit
 
Welkom eh… Alchemist!

(Is dat je werk of je echte naam?)
 
Welkom en veel plezier met je nieuwe Q
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier! Leuk weer een Summit erbij (y) Veel succes bij je eerste run!
 
Bedankt voor het warme welkom!
Ik had de summit vanmiddag voor het eerst aangestoken, even alles schoonbranden, en kijken hoe het reageert. Goed excuus om er gelijk wat worsten op te gooien (een mens moet toch lunchen ;) )
Nu aan het testen hoe het reageert met de diffuserplate met wat eenvoudige kippenbouten.
 
Join the company. Gaan met die banana.
In het zuiden is het weer soms beter..... :ROFLMAO:
:ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Welkom en veel plezier hier.
 
Welkom bij het genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan