BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier

 

Borsalino

Vuurmaker
Berichten
61
Hello,

Ben een Vlaamse Antwerpse man van 60.

Nu wil ik voor de dochter een gasbbq aanschaffen, ik de kok van dienst uiteraard.

De keuze van gasbbq zal ik in betreffende topic plaatsen


mvg

 
Amai veel plezier hier
 
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Welkom!

Afgaand op je naam......drager van de beroemde Borsalino hoed?
 
Welkom bij de club!
 
Lowietje72 zei:
Welkom!

Afgaand op je naam......drager van de beroemde Borsalino hoed?

Haha, nee hoor, maar nu enorm druk, zal het straks uitleggen.


Bedankt aan allen voor het hartelijk welkom.....................................
 
Vroeger kweekte ik eigen groenten en had een tomatenras "Borsalina".
Gebruikte die naam van dat tomatenras als nickname, maar door de laatste "a" dacht iedereen dat ik een vrouw was in plaats van een lelijke vent........................

Heb dan de "a" laten veranderen door een "o" vandaar de naam, heeft dus niks te maken de befaamde deukhoed of de film met Alain Delon...................


mvg,
 
:D
 
SilverFox zei:

Silverfox, ik heb daar dan op dat forum net het tegenovergestelde meegemaakt.

Was iemand met als nickname "Prosper", en die wilde naar mijn aardbeien komen zien, en toen die langskwam bleek Prosper een knappe jongedame te zijn met zoals ze in Vlaanderen zeggen "Goed voorzien van oren en poten"  :-O
 
Whahaha, je hebt altijd de uitzondering die de regel bevestigd, maar tenzij he tegendeel wordt bewezen, ga ik er stiekem van uit dat iedereen een kerel is, 30 jaar ouder dan mij en een BMI van 20 punten boven 'gezond'. Just to be safe :D

(Mocht iemand aan bovenstaande voldoen, voel je vooral niet beledigd! Voor hetzelfde geld had ik roze gummyberen van 1.20 meter groot verwacht :D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan