BasBQ
Beef en Steak

nieuw hier (nu nog een bbq)

Moenga

Tondelzoeker
Berichten
8
Goedendag allen,

Ik ben René, 34 jaar oud. Getrouwd en 4 kinderen oftewel een flinke bbq nodig 😅
De eerste paar jaren had ik een 47 cm weber bbq. Toen de eerste tweeling oud genoeg was om mee te bbqen heb ik de fout gemaakt om een gasbbq aan te schaffen met het idee dat dit makkelijker was om "ff snel" te bbqen.
Na een paar keer geproefd te hebben van low and slow bbqen besloten dat het tijd wordt voor een nieuwe bbq 🤣
Dus nu op zoek naar een nieuwe bbq. Hoop hier veel advies en recepten ed te krijgen maar na wat rondsnuffelen op het forum moet dat wel goed komen :)
 
Welkom. Ik ben hier ook nog niet zo lang lid maar al heel veel geleerd.
 
Welkom René, je kunt hier in iedergeval genoeg inspiratie op doen.
 
Welkom René.
Inspiratie kun je hier zeker op doen.
 
4 kinderen is niet niks. Dan kun je al niet meer 'eender' welke auto gaan kopen :ROFLMAO:

Ik kan je vooral een Kamado aanraden :p Die van Outr is in XL nog zeer betaalbaar.
 
4 kinderen is niet niks. Dan kun je al niet meer 'eender' welke auto gaan kopen :ROFLMAO:

Ik kan je vooral een Kamado aanraden :p Die van Outr is in XL nog zeer betaalbaar.
Dat probleem hadden we bij de eerste tweeling al ja.. een tweelingwagen past blijkbaar niet in een sedan 😅 toen een station gekocht. 2 jaar later weer een tweeling dus nu in een 13 in een dozijn zafira 😭🤣
Mede dankzij zoveel kinderen is het budget voor een kamado er nog niet echt. Dus eerst maar een ketel en als het low and slow bevalt maar eens verder kijken/sparen 😊
 
Je hebt al een Zafira? Dan moet je Weber hebben!
Welkom kerel, veel plezier en inspiratie hier!
 
Wat is het budget @Moenga ? Wellicht kunnen we meedenken.
 
Welkom hier! Laat je niet gek maken door alle kamado-lovers hier ;-) Je kunt op een "ouderwetse" Weber / Napoleon ketel ook prima BBQ-en.
Succes met je zoektocht, er is genoeg leuks te vinden.
 
Je hebt al een Zafira? Dan moet je Weber hebben!
Welkom kerel, veel plezier en inspiratie hier!
Ik was er al bang voor 😭😅 maar daarbij de reden dat ik wat “aparters” wou dan weber. Maar als weber de beste blijkt te zijn dan wordt het toch een weber 😅
 
Welkom bij het genootschap

Rustig oriënteren nog dan en rustig verder sparen voor als de kids met hun vriend of vriendin thuis komen 😉😁. Dan heb je echt een grote Q nodig
 
Welkom bij het genootschap

Rustig oriënteren nog dan en rustig verder sparen voor als de kids met hun vriend of vriendin thuis komen 😉😁. Dan heb je echt een grote Q nodig
Tegen die tijd misschien wel een kamado dus dan lekker allebei aansteken 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan