BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier dus... even voorstellen!!

Teob

Tondelzoeker
Berichten
1
Al een tijdje aan het meelezen en met een "ei op komst" vond ik het toch tijd om mijzelf even kort voor te stellen!

Dit forum is door mij in eerste instantie met name gebruikt om een keus vwb de aanschaf van een Q duidelijk te krijgen. Ik ben gestart met de oriëntatie voor een Weber 57cm. Echter door het lezen alhier en jullie ontoombare enthousiasme voor alles wat BBQ-en te maken heeft, toch wat dieper in de buidel getast en besloten een BGE L aan te schaffen. Ben er van overtuigd hiermee een goeie keus te hebben gemaakt en weet zeker dat ik (wij) er jaren immens veel plezier aan gaan beleven.

Naar verwachting zal ik hier op het forum niet veel posten of reageren maar zal het zeker gebruiken om informatie in te winnen en inspiratie op de doen!

Dank voor jullie enthousiasme, hou dit vast!

Teob uit Oldenzaal
 
Welkom. Een leuk gerecht zo af en toe is ook niet verkeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom. Ook ik zit met smart te wachten op een BGE L. Als het goed is binnen 2 weken. Dus nog even in spanning afwachten en alle verhalen lezen hier op het genootschap.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom bij de club, je hoeft niet vaak te posten hoor, leuk dat je erbij bent en alvast gefeliciteerd met je BGE L!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom op het forum en alvast heel veel plezier gewenst met de BGE! Ik denk dat dat zeker heel erg goed gaat bevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom.
Posten is geen verplichting lijkt me, maar kan wel handig zijn mocht je tegen problemen aanlopen bij een bereiding.
Zo ontving ik zelf al een aantal zeer bruikbare tips.
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom Teob, veel plezier en inspiratie hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom Teob,
veel lees plezier en laat je vooral inspireren door de uitdagingen en tips op het Barbecue Genootschap
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom Teob!
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom, en in blijde verwachting van een ei, gefeliciteerd 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
welkom bij het Genootschap
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Welkom bij het genootschap

Goeie keuze gemaakt, nog effe wachten en dan veel plezier met je ei
 
  • Leuk
Waarderingen: Teob
Terug
Bovenaan Onderaan