BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier…

 

Earltjuh

Tondelzoeker
Berichten
9
Hey,

Ik ben Earl uit Utrecht en sinds vorige week in bezit van m’n aller, aller, allereerste kamado Bastard Urban (M). Super blij mee en meteen inspiratie opgedaan op dit forum.

Ik heb een IKEA Bekvam trolley aangeschaft aangepast en vandaag m’n eerste Beer Can Chicken bereidt.

De vaart zit er goed in, deze week ga ik proberen m’n eerste pizza te bereiden. Super leuk en ook de rest van het gezin geniet ervan!

41e7e028e4ce98caa6744ce30362d2d8.jpg


565dc5f4c7a560536256e13112f022d6.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Earl!
 
Welkom. Ideaal toch zo'n papa die lekker staat te kokkerellen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom , Earl.
Hou rekening mee dat je Bastard eerst goed moet in branden voordat je boven de 250 graden gaat , ivm met pizza die op zo'n 350 graden gaat
 
Welkom , Earl.
Hou rekening mee dat je Bastard eerst goed moet in branden voordat je boven de 250 graden gaat , ivm met pizza die op zo'n 350 graden gaat

Die had ik niet op m’n vizier!! Bedankt voor de tip, zou zonde zijn. Wat is goed inbranden, hebben we daar een indicatie voor of een gemiddelde duur?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Die had ik niet op m’n vizier!! Bedankt voor de tip, zou zonde zijn. Wat is goed inbranden, hebben we daar een indicatie voor of een gemiddelde duur?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eerste 3x 1,5uur stoken op 230/max 250 graden.
Dus als je iets maakt low &slow en je bent klaar ,stook je hem nog 1,5 uur door tot 230 max 250 graden.
 
Welkom bij het genootschap Earl.
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan