BasBQ
Beef en Steak

nieuw en nu al veel vragen ;)

Dalma

Tondelzoeker
Berichten
2
Hoi allemaal !

dank voor het accepteren van mijn aanvraag.


Woonachtig tussen het buitengebied in Noord-Brabant genietend van de stilte (totdat mijn kinderen van school komen ;) ).

Zodra het maar even kan (dus ook wanneer het stormt, regent, sneeuwt, onweert) sta ik buiten om te grillen, bbqen, roken, etc. Ik heb op dit moment een kleine weber die ik veelvuldig gebruik (zo'n draagbare), niet ideaal maar begin dit jaar verhuisd en de tuin is nog 1 grote bende. Verder een Burnhard gasbbq en een BGE Large (al een jaar lang nieuw in doos).

Persoonlijk vind ik het prachtig om zonder allerlei poespas te bbqen, dus met een paar bakstenen een afbakening maken, droge steeneik (prachtig mooie houtsoort, kolen blijven heel lang branden) erin, en vervolgens wanneer de kolen gereed zijn, een rooster erop en gaan !

Maar nu ben ik bezig met een overkapping (grotendeels gesloten) met een dedicated bbq ruimte waar de BGE een prominente plek in krijgt. Daar heb ik natuurlijk wel wat vragen over, die ik zal stellen in het juiste forum.

Verder hoop ik natuurlijk veel te leren hier en zo nu en dan mooie recepten op te pikken. Ik heb de foto's van een aantal van jullie al gezien, en het ziet er allemaal super lekker uit !

Groet,
Dalma
 
Hoi Dalma, Leuke intro!
Welkom bij het Genootschap
 
Welkom Dalma, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Dalma!
 
Welkom hier!!
 
Hoi, welkom.
 
Welkom Dalma, en respect dat je een BGE zo lang in de doos kan houden!!
 
Welkom hier op het forum !!
 
Welkom Dalma
 
Terug
Bovenaan Onderaan