BasBQ
Beef en Steak

Nieuw en nieuwsgierig!

  • Onderwerp starter sanderbijlsma
  • Startdatum
S

sanderbijlsma

Gast
Goedemorgen!

Graag willen we ons, ja we zijn met z'n twee?n, even voorstellen.
Wij zijn Sander Bijlsma (24) en Gwendolyn van der Slikke (28), en we zijn hier met twee doelen!
Allereerst zijn we natuurlijk enorme kookfanaten en zijn we altijd op zoek naar nieuwe recepten, idee?n, recepten en tips voor apparatuur,
maar daarnaast zijn we ook studenten aan de HAS in Den Bosch.
We volgen hier de opleiding Food Design & Innovation en zijn bezig met onze afstudeeropdracht met als thema de toekomst van vlees in Nederland.
We willen graag van de grootste vleesliefhebbers, en volgens mij zijn die hier zeker wel te vinden, horen wat jullie visie/mening/opinie over is.
Om het leuk te houden gaan we jullie niet vragen om ellenlange lijsten met vragen in te vullen maar willen we echt horen wat jullie te zeggen hebben! We zullen snel een passend topic openen en hopen op leuke medewerking van iedereen!

Groeten,
Sander & Gwendolyn
 
Welkom!
 
welkom samen
 
sanderbijlsma zei:
Goedemorgen!

Graag willen we ons, ja we zijn met z'n twee?n, even voorstellen.
Wij zijn Sander Bijlsma (24) en Gwendolyn van der Slikke (28), en we zijn hier met twee doelen!
Allereerst zijn we natuurlijk enorme kookfanaten en zijn we altijd op zoek naar nieuwe recepten, idee?n, recepten en tips voor apparatuur,
maar daarnaast zijn we ook studenten aan de HAS in Den Bosch.
We volgen hier de opleiding Food Design & Innovation en zijn bezig met onze afstudeeropdracht met als thema de toekomst van vlees in Nederland.
We willen graag van de grootste vleesliefhebbers, en volgens mij zijn die hier zeker wel te vinden, horen wat jullie visie/mening/opinie over is.
Om het leuk te houden gaan we jullie niet vragen om ellenlange lijsten met vragen in te vullen maar willen we echt horen wat jullie te zeggen hebben! We zullen snel een passend topic openen en hopen op leuke medewerking van iedereen!

Groeten,
Sander & Gwendolyn

Welkom op dit forum.
Voor het opdoen van idee?n, recepten en tips is dit een prima plek.
Voor het zoeken naar recepten is ook (voor zover nog niet bekend) BBQ-NL.com een goede optie.
Veel succes met jullie afstudeeropdracht.

Vr.gr.

Hans.
 
Moi


Verzonden met mijn iPhone 6s

Gr Wilfred
 
Sander en Gwendolyn, welkom op het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan