Beef en Steak

Niet met bier, niet in het bier maar gewoon boven het bier.

Frits

Administrator
Forumleiding
Al jaren barbecue ik af en toe op het werk met mijn oude vertrouwde Weber 67.

Het menu staat al die jaren vast,spareribs, zalm op een plankje, Nigella’s Pear pudding.

Soms met een extra gerecht voor een vegetariër of moslim. Deze keer was de uitdaging een veganistisch gerecht. Het werd een vrije vertaling van een Engelse klassieker: sausage and mash met als toetje de veganistische versie van Nigella’s Pear pudding. Voor het gemak lava cake genoemd.

AI maakt daar dan dit menu van 😂

IMG_8852.jpeg

En dan terugkomend op het bier. Sind ik indirect ben gaan barbecuen doe ik onder het indirecte deel een bak met bier. Niet dat het iets aan de smaak toevoegd maar samen met het rookhout geeft het een heerlijke geur. Het is dus een erg vrije interpretatie van het onderwerp van de fotowedstrijd van deze maand.

Hierbij de foto’s

IMG_8866.jpeg

IMG_8869.jpeg

IMG_8870.jpeg

Negen slabs

IMG_8873.jpeg

sausage and mash

IMG_8875.jpeg

Gevolgd door de zalm

IMG_8877.jpeg

Met tot slot de toetjes

IMG_8878.jpeg

Bleek dat er meer veganisten waren en die vonden het geweldig. Niet alleen omdat ik iets voor hun heb geprobeerd te maken maar vooral ook omdat het zo heerlijk was en niet de gebruikelijke gevulde champignon of aubergine.
Er was zelfs een carnivoor die zei dat hij met dit eten zo veganist zou worden 😂.

Betere complimenten zijn er niet.

Bedankt voor het kijken.

Wat een creativiteit en geweldig menu. Waarom heb ik niet zulke collega’s? Hebben jullie nog vacatures?🤣

Geweldig dat dit op je werk kan.
Kan ik ergens solliciteren ?
Lekker.

Lekker bezig Frits👍🏻

Lekker hoor, je hebt je collega’s weer flink verwend.

Terug
Bovenaan Onderaan