Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr_Nas zei:En de leden zijn?
Gefeliciteerd met de oprichting!
Big-T zei:Mr_Nas zei:En de leden zijn?
Gefeliciteerd met de oprichting!
haha ja das best grappig eigenlijkik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen
![]()
Rebbelralph zei:Ik wil ook bij een bbq team iemand nog een plaatsje vrij ? Liefst in de buurt van Eindhoven
Rebbelralph zei:Ik wil ook bij een bbq team iemand nog een plaatsje vrij ? Liefst in de buurt van Eindhoven
Leo zei:haha ja das best grappig eigenlijkik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen
![]()
Big-T zei:Leo zei:haha ja das best grappig eigenlijkik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen
![]()
en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?
Leo zei:Big-T zei:Leo zei:haha ja das best grappig eigenlijkik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen
![]()
en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?
Ik weet niet of dat te snel is, mede vanwege het feit dat wij dan net terug zijn uit de US en dus weinig voorbereidingstijd hebben...
Big-T zei:oh ja, wat vinden jullie van het logo? Ik wilde iets nederlands en amerikaans mengen. Ook wilde ik iets grappigs erin doen. Dus vandaar het varkentje met een wijntje (niet heel stoer, maar dat is wat ik het liefste drink). Let op de pink van het varkentje![]()