BasBQ
Beef en Steak

New Bastard in Town!

 

Branzino

Tondelzoeker
Berichten
20
Hi all,

Mijn naam is Bas en eergisteren was de grote dag! De levering van mijn Bastard Urban Large Compleet 2021!
*hoe kan ik met mijn naam voor een ander merk kiezen..*

Ik kijk er naar uit om er mee aan de slag te gaan en zag al veel handige tips & trics in de verschillende topics voorbij komen!

Mochten mensen nog adviezen hebben op eerste cooks om de Bastard snel goed te leren kennen hoor ik het graag, ook advies op welke accessoires wel en niet aan te schaffen.. het liefst koop ik alles maar wat is echt nodig? No clue!

Ik ga zo een ritje maken naar de groothandel om de vriezer alvast vol te leggen :)

See ya!

D924A455-B282-4D16-98F5-CBB919839BA6_1_201_a.jpeg
 
Welkom Bas! Veel plezier en inspiratie hier!

Ach, Big Green Bas had ook gekund. Of MasterBas, GrillBassie, KamadoBas. Iedereen is welkom hier hoor!
 
Welkom Bas. Veel plezier!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom bij het genootschap

niet al het vlees toch in de vriezer leggen toch 😉
 
Mooie Bastard! Lekker experimenteren met verschillende kolen soorten, ook qua smaak een erg leuke bezigheid. Maar zie dat je al leuke kolen erbij hebt. Vanochtend zelf van die zakken gehaald. Ben benieuwd.
 
Welkom Bas!
Veel hier (ik ook) kiezen dan voor een pulled pork.
Dit is vrij vergevend vlees, kan wel wat schommelingen hebben en bovenop is het zo verschrikkelijk lekker.
 
Mooie Bastard! Lekker experimenteren met verschillende kolen soorten, ook qua smaak een erg leuke bezigheid. Maar zie dat je al leuke kolen erbij hebt. Vanochtend zelf van die zakken gehaald. Ben benieuwd.

Goede tip @FritsG! Deze die ik er bij kreeg werken tot nu toe top!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Bas!
Veel hier (ik ook) kiezen dan voor een pulled pork.
Dit is vrij vergevend vlees, kan wel wat schommelingen hebben en bovenop is het zo verschrikkelijk lekker.

Thanks SandyMan! Een goede pulled pork stond zeker ook op m’n lijstje! Ik ga me daar eens in verdiepen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De meeste low en slow bereidingen waarbij je niet te duur vlees gebruikt zijn prima om te testen.
Ga er van uit dat je het uitschieten naar boven redelijk onder controle hebt.
"Niet te eten" heb ik nog weinig meegemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan