BasBQ
Beef en Steak

Nette deal?

P

Plucky

Gast
Hi all,

Ben me sinds kort wat aan het ori?nteren op een nieuwe bbq.
Mijn oog is gevallen op de Weber Master Touch GBS 57cm.
Bij een offici?le dealer heb ik nu een Special Edition (dus met RVS rooster volgens mij) gevonden voor een bedrag van ?250,- inclusief btw.

Lijkt mij een nette deal maar kunnen jullie aangeven of mijn gevoel juist is?
Bedankt alvast!
 
Niets mis mee
 
Idd is een gewoon een prima BBQ en de 57 kent ook nog een hele accessoire lijn dus voorlopig kan je nog vooruit  :D
 
zou het zeker doen
 
Prima ding!
 
Mooi, top dat jullie positief zijn!
Zit alleen nog met ??n dingetje. Kan ipv het RVS-rooster ook een Sear grate kiezen. Wat zou jullie advies zijn?

Zelf denk ik dat de Sear Grate makkelijker verkrijgbaar is en goedkoper.
Denk dus slim te doen door het RVS-rooster te kiezen en de Sear Grate tzt los te kopen.
Slim?
 
Ik zou ook voor een rvs rooster gaan, dan heb je in de basis alles meteen onderhoud arm. Daarbij komt dat de verchroomde roosters niet altijd even goed zijn momenteel bij Weber (draadje staat hier wel ergens op het forum, over het loslaten van chroom). Dat risico loop je dan iig niet meer.
Seargrate voor het GBS systeem kan altijd nog ;)
 
SilverFox zei:
Ik zou ook voor een rvs rooster gaan, dan heb je in de basis alles meteen onderhoud arm. Daarbij komt dat de verchroomde roosters niet altijd even goed zijn momenteel bij Weber (draadje staat hier wel ergens op het forum, over het loslaten van chroom). Dat risico loop je dan iig niet meer.
Seargrate voor het GBS systeem kan altijd nog ;)

+1
zal vast niet het laatste zijn wat je aanschaft :D
 
Bedankt allemaal! Ik ben nu zeker van mijn keuze, het wordt een zwarte Special Edition.
Seargrate komt dan inderdaad wel later. Plus de rest... :)
 
Wel even showen als hij binnen is hoor! (En daarna als hij gebruikt wordt uiteraard :) )
 
Zijn er ook RVS roosters met GBS dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan