BasBQ
Beef en Steak

Netjes voorstellen!

KAYZER

Sprokkelaar
Berichten
41
Dag iedereen,

ik speur hier al een tijdje rond naar wat idee?n en mods voor mijn grote hobby; koken boven vuur!
Ik zie dat iedereen zich netjes dient voor te stellen, dus hier ben ik;

28 jaar oud, woon in hartje Leiden en heb een kleine buiten op het zuiden van 7m2 waar een weber 47 compact kettle staat (gemodded, ander draadje maar) en een kruidentuintje voor mn vriendin waarmee ik samenwoon. De 47 als housewarming kado gekregen en sindsdien lekker aan de grill. Niet mijn eigen keuze, maar ga deze instapper maximaal gebruiken!!

Heb een achtergrond in het culinaire, hotelschool en een tijdje bij een slager/cateraar in dienst geweest die (je raad het al) ook BBQ op locaties deed. Dat was toen van het niveau kipsate en heb sindsdien wel wat meer geleerd. Zeg maar je vlees niet cremeren boven kolen op afstand van 1 cm.

Ben zeer geboeid door al jullie recepten en enthousiasme! Ik ga zeker veel delen en actief posten.

Afgelopen week al in de weer geweest voor mijn tokkie dus we gaan beginnen hier!
 
Welkom Kayzer,


Idd leuk dat nagenoeg iedereen zich hier even voorstelt. Welkom op het genootschap en ben nu ook al benieuwd naar jouw bijdrages. Je hebt er iig een goede achtergrond voor. :)
 
hoi Kayzer,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier!!
 
Hoi Kayzer, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan