BasBQ
Beef en Steak

Net lid gelijk maar een vraag. Wat vinden jullie van de Bastard urban large winter combo pack?

jaimy

Tondelzoeker
Berichten
4
Is dit een top deal of moet ik de Black friday deals afwachten?
Deze staat nu voor € 1359
Schermafbeelding 2023-11-02 141942.png
 
Je kan wachten tot black friday ... Maar black friday zijn meestal "oude" toestellen of opruiming.
De vraag die je jezelf moet stellen. Is het de prijs waard en wat wil je er zelf aan uitgeven.

Je krijgt veel extra's maar ga je al die extra's gebruiken, de meeste denk ik wel, dus daarom kan het wel interessant zijn. Maar wachten tot black friday is hetzelfde als op de lotto spelen. Het zou kunnen, maar als je logisch kijkt +- 1850 pakket voor nu +-1350, dat is zo een 500 euro minder, veel meer korting ga je volgens mij niet vinden. Misschien dat er nog eentje 100-200 euro afdoet, maar kans lijkt me klein. Ken ook de marge's niet op zo een toestel.

Nu was Black Friday de afgelopen 2 jaar voor de meeste zaken zeer povertjes, 20-25% korting max. Alleen opruiming en "oude" dingen kon je wel eens 50-60% scoren. Paar jaar terug heb ik paar leuke dingen kocht met Black Friday, maar laatste 2 jaar met moeite.

Maar er zijn veel winkels die nu al promoties doen ... waarom : zo wacht je niet tot black friday, je geld kan je maar 1x uitgeven. Vroeger was sinterklaas vanaf November al zowat deals. De afgelopen jaren heeft Dreamland hier in België korting tot 20-25% gegeven op speelgoed als je kocht voor 1 November. Andere winkels zijn dit ook beginnen volgen. Maar meer recent zijn er genoeg winkels die dit dus al doen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen betere deal kan zijn met Black Friday, maar uit ervaring weet ik dat dat wat nu in promo staat, meestal niet terug te vinden is met black friday, maar hangt van winkel tot winkel af. Tevens moeten de meesten nu ook tonen "laagste prijs" in zoveel dagen. Dus als ze nu iets in promo zetten, dan is het verschil in percentage een pak kleiner als ze dit nog eens doen met black friday. Sommige winkels (ketens) doen het ook anders, die verhogen net nu systematisch hun prijzen. En die items waar ze nu stelselmatig de prijs verhogen, mag je zeker van zijn dat die met black friday in promotie komen. Want dan kunnen ze uitpakken met een hoger percentage. Ga jij iets kopen waar je ziet -10% of -60%. Bij de min 60% gaan wij onherroepelijk denken ... Dat is een deal die ik niet mag laten schieten. Bij de -10% ga je eerder denken, de moeite niet, kan misschien wel -20 a -25% worden, dus ik ga nog wat wachten, zeker als je denk, van ja ik weet het nog niet goed, zou leuk zijn. Daar zit een heel "spelletje" achter om het zo te zeggen

Kijk als ik weet dat ik volgend jaar x ga kopen, dan kijk ik regelmatig al eens de prijs na. En staat deze mij aan met een mooie korting, dan koop ik dat nu. Je kan ook uiteraard blijven wachten en hopen op een betere deal, die er dan nooit komt. Of net wel. Het is en het blijft koffiedik kijken

Vorige week heb ik zo nog een 750w voeding gekocht. Normaliter ligt een seasonic titanium rond de 270-280 euro. Voor 169 twijfel ik daar zelfs niet over. Heb zelfs geen voeding nodig momenteel, maar nieuwe computer volgend jaar ergens kan die wel gebruiken. Ik weet goed genoeg dat ik deze nooit meer aan die prijs zal zien.
 
Ik deel de observatie dat Black friday vaak tegenvalt. Als je alles gaat gebruiken is het een hele mooie korting.

Rond vaderdag ben ik voor de bijl gegaan en had ik 400 euro korting. Bij diezelfde winkel is er nu al een tijd geen korting meer en zal die vast met Black friday weer korting hebben. Maar of dat net zo veel zal zijn als ik had?

Wil je hem nu graag? Is het een hele mooie prijs in verhouding met de recente tijd? Is het beide ja, dan is het antwoord kopen. Er is een gerede kans dat er niet zo een mooie prijs is met Black friday.
 
Voor de urban is het een goede deal. Dan krijg je de extra spullen gratis.

De classic daarintegen is, zonder de spullen, te krijgen voor 1199 euro (https://www.fonq.nl/product/the-bas...NKCSmxG9jmCcKjHsqNxoCOKQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds)
Dan is het alsnog een goede deal, maar dan moet je wel alles gebruiken. Als je dan bijvoorbeeld alleen het gietijzeren rooster gebruikt heb je geen voordeel.

Maar als je er eentje graag wilt, gewoon doen! Dan kan je gelijk genieten :cool:
 
Allen super bedankt voor de uitgebreide antwoorden. Hij is onderweg. To be continued.
 
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de meningen over deze aanbieding! Kijk er zelf ook met veel interesse naar maar, de komende Black Friday maakt dat ik toch huiverig ben. De accessoires die erbij zitten, zijn zeker welkom! Mooi, nieuw cast iron werk is nooit verkeerd!

Wat is jullie inschatting. Zouden er nog scherpere aanbiedingen komen van de Bastard Large Urban?
 
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de meningen over deze aanbieding! Kijk er zelf ook met veel interesse naar maar, de komende Black Friday maakt dat ik toch huiverig ben. De accessoires die erbij zitten, zijn zeker welkom! Mooi, nieuw cast iron werk is nooit verkeerd!

Wat is jullie inschatting. Zouden er nog scherpere aanbiedingen komen van de Bastard Large Urban?
Ik zou die deal gewoon pakken. Ik zie dat bbq experience center de winter deal al op "uitverkocht" heeft staan. Toevallig hebben ze nog wel de gewone large voor dezelfde prijs staan. Daar is al de black friday korting van 15% op toegepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan