BasBQ
Beef en Steak

Nachtelijke PP sessie op de WSM

 
 
 

smeinkie

Pitmaster
Berichten
615
Omstreeks 23:30 heb ik een procureur van ongeveer 2,7 kilo op de wsm gelegd. De rub die ik gebruikt heb is de piggy mix van smokey goodness.

Ik ben erg benieuwd hoe de digiq dx2 mij slapend door de nacht kan brengen  :D :D





 
Succes, maar dat vaat vast lukken. Ben ook wel benieuwd naar de smaak van de piggy mix. Ga deze vrijdag ook maken en gebruik voor pulled pork.
Vanmiddag de smokey beef rub gemaakt voor de brisket van morgen.
 
Have fun!
 
ben erg benieuwd,... hoe was de nacht? En belangrijker hoe is het met de PP ;)
 
Nacht is goed verlopen :blush:

Om 5 uur even gekeken en bleek de pit temperatuur op 93 te staan, ik had hem ingesteld op 107. Bleek dat ik de regelaar van de fan te dicht had gedaan. Nadat ik die een klein beetje geopend had liep hij meteen weer mooi op naar de 107 graden.

Op dit moment is de kerntemperatuur van het vlees 65 graden. We hebben nog wel even te gaan :D

Heb nu ook een mengsel van appelsap, appelciderazijn en whiskey gemaakt om zo nu en dan op de pp te sproeien.
 
Dat is pas mooi wakker worden!

Succes!
 
Na ruim 17 uur gaf de thermometer eindelijk de 88 graden aan! Vervolgens de procureur ingepakt en het eindsausje gemaakt. Na een uurtje rusten kon er gepulled worden en natuurlijk worden gegeten!

Wat was het weer heerlijk!!



 
Ziet er erg lekker uit, mooi eindresultaat!
 
Prima resultaat!

Lust ik wel!
 
lekker hoor, fijn apparaat zo'n digiq
 
Lekker hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan