Beef en Steak

Nachoschotel

Veluwse Bob

Gemarineerd
Het was vandaag weer heerlijk weer, dat binnen koken is niks ( met dit weer ) daar is mijn vrouw het gelukkig ook mee eens dus mocht de bbq weer aan :)

Ditmaal onszelf wel makkelijk af gedaan.
Nacho ovenschotel met wat instructies van Knorr.
Het stond in de kelderkast..
We hadden spitskool gekregen uit de groente tuin van mijn schoonouders.

Er zat wat poeder bij in combi met wat yoghurt voor een spitskool salade.
( De spitskool salade kruiden is echt te zout maar dat is bijna altijd met die pakjes en zakjes )

Voor de rest was de schotel wel goed te doen!

Gehakt effe rullen in een skillet
43192.jpg

43193.jpg

Gehakt uitscheppen en de en paprika effe wat warmte geven.
43194.jpg

Gehakt, kruiden, en mais bijgevoegd dit stond overigens niet op t lijstje maar dat past er goed bij.
43195.jpg

*Omgebouwd van direct naar indirect.

Tomatenblokjes zo'n 800gr bijgevoegd
Effe late pruttelen op 200 graden indirect
43196.jpg

Nachos op de bodem.
43197.jpg

Effe mooi verhoogt met wat rvs buisjes
Alles erin scheppen, overige nachos erop, restantje kaas ( ik had meer in gedachte maar dat werd opgesnaaid bij de lunch 🫣 )
43198.jpg

43199.jpg

En klaar :)
43201.jpg

Laatst bewerkt:
Dan ben je wel echt bbq-fanaat hoor, als zelfs de Knorr wereldgerechten op de bbq gaan! Maar hé, waarom ook niet! 🤣😎

Dan ben je wel echt bbq-fanaat hoor, als zelfs de Knorr wereldgerechten op de bbq gaan! Maar hé, waarom ook niet! 🤣😎

Wat het dus was.. ik zat nog letterlijk met spitskool opgescheept.. het lag er al enkele dagen en ik had 0 inspiratie of zin om er wat mee te doen.
Ook had nog geen zin om weer te wokken..

En toen stond er spitskool bij de ingrediënten op dat pak.. het had zo moeten zijn 😄

Ik doe nu alles buiten met deze temperaturen..
Eieren koken, water koken, eten bereiden, tosties grillen..

Het is nu binne nog steeds 25/26 graden maar het hoeft van ons echt niet naar de 30 😆

Ik heb op het dak een sensor hangen voor de buitentemperatuur t.b.v. de cv zodat die mooi modulerend kan regelen a.h.v. de buitentemperatuur dit snappen jullie vast wel.. Die tikt gewoon 52 graden aan op een dag als gisteren..
We hebben mooi horren boven geïnstalleerd maar ik mag nu de boel niet in tocht zette ivm met die newborn van ons.

Dus ja zelfs de Knorr gerechten kunnen en gaan dus op de Q al kopen we die nooit zelf 😜deze hadde we weer keer ergens bij gekregen.. een of andere actie.

• Haha
Waarderingen: Noah
Wat het dus was.. ik zat nog letterlijk met spitskool opgescheept.. het lag er al enkele dagen en ik had 0 inspiratie of zin om er wat mee te doen.
Ook had nog geen zin om weer te wokken..

En toen stond er spitskool bij de ingrediënten op dat pak.. het had zo moeten zijn 😄

Ik doe nu alles buiten met deze temperaturen..
Eieren koken, water koken, eten bereiden, tosties grillen..

Het is nu binne nog steeds 25/26 graden maar het hoeft van ons echt niet naar de 30 😆

Ik heb op het dak een sensor hangen voor de buitentemperatuur t.b.v. de cv zodat die mooi modulerend kan regelen a.h.v. de buitentemperatuur dit snappen jullie vast wel.. Die tikt gewoon 52 graden aan op een dag als gisteren..
We hebben mooi horren boven geïnstalleerd maar ik mag nu de boel niet in tocht zette ivm met die newborn van ons.

Dus ja zelfs de Knorr gerechten kunnen en gaan dus op de Q al kopen we die nooit zelf 😜deze hadde we weer keer ergens bij gekregen.. een of andere actie.
Ik vind elk excuus om de bbq aan te steken een geldig excuus 😎

Terug
Bovenaan Onderaan