BasBQ
Beef en Steak

Naam low and slow bbq restaurant

 
 

Achieltje

Kooltjesharker
Berichten
166
Ik ben dringend op zoek naar een naam voor een bbq restaurant, concept is low and slow bbq, met wat verfijnde side dishes erbij.
Het gaat om een tijdelijke zaak.

Misschien hebben die bbq gekken hier op het forum wel een origineel idee? Een beetje origineel, 't is voor op tv ;-)

Greetz

Achieltje
 
The Dizzy Piglet :)
 
Roadkill
 
Achieltje zei:
Misschien hebben die bbq gekken hier op het forum wel een origineel idee? Een beetje origineel, 't is voor op tv ;-)

Greetz

Achieltje

ben je zelf niet zot genoeg om wat te verzinnnen  :D

Misschien iets meer info over de locatie / soort programma etc, kunnen we daar mee aan de slag..
 
+1 t is toch een stuk leuker een naam te hebben waar een verhaal achter schuild. Niet dat als mensen je iets vragen dat je moet zeggen dat je het van het net hebt afgeplukt.

Vleesch op khoolen (oud hollands is erg in tegenwoordig)

Of iets dergelijks. Wat had je zelf in gedachten??
 
"Lekker Langzaam"

Hoeft de bediening ook niet zo snel te zijn.......
 
richard0501 zei:
Achieltje zei:
Misschien hebben die bbq gekken hier op het forum wel een origineel idee? Een beetje origineel, 't is voor op tv ;-)

Greetz

Achieltje

ben je zelf niet zot genoeg om wat te verzinnnen  :D

Misschien iets meer info over de locatie / soort programma etc, kunnen we daar mee aan de slag..

Mijn eerste 5 zotte ideetjes zijn afgekeurd om copyright redenen Richard. Het gaat om iets tijdelijk. Veel meer mag ik er niet over kwijt ;) Concept uiteraard (low and slow) bbq. We dachten een oplossing gevonden te hebben, maar blijkbaar toch niet. Soit, geen stress, pas morgenmiddag 12u moet er een naam en logo zijn ;-)
 
Lol, klinkt als 'Mijn pop-up restaurant'.
 
Iets oud hollands gevonden op dat "andere" forum  B-)

Laegh ende Traegh

 
Of...

verbastering van easy does it!
easy does eat

 
Restauranty Mcrestaurantface?
 
Terug
Bovenaan Onderaan