BasBQ
Beef en Steak

Na de knor van vorige week nu ook maar een tokkie....

 
 

JJD-GRILL

Kooltjesharker
Berichten
131
Gisteren in de planning om spare ribs te halen om vandaag te maken, helaas was de Makro al dicht toen ik dit bedacht. Vandaar vandaag maar 2 bcc klaar gemaakt. 1 volgens het recept van Jamie oliver en 1 volgens eigen recept gebaseerd op eerdere rubs die ik al vaker heb gemaakt.
Vanwege de visite geen temperaturen bij gehouden. Maar toch een paar foto's.

dcb3189ada4581901d0ac38a95f3f632.jpg
6fb1d27a8541ff2d06ce00df2bca6a5b.jpg
34627b680cdccc2f85964c47b2954731.jpg


Welkom tokkie :)
 
Kippie altijd lekker , heb je nou spek erop of zie ik het verkeerd ?
 
Bob zei:
Kippie altijd lekker , heb je nou spek erop of zie ik het verkeerd ?

Ja dit had ik nog liggen en ik dacht: "bacon.... Goooood!"

Brisket.... Hmmm weet ik nog niet... Het valt niet bij een ieder in de smaak en ik heb het idee dat dit ook voor mezelf gaat gelden. Maar goed ik weet het pas als ik het heb geprobeerd dus woe weet. Volgende week gaat het sowieso niet lukken ivm andere verplichtingen.
 
heerlijke kippetjes hoor
 
Lekkere kippetjes! Moet hier ook nodig weer eens op het menu!
 
zien er goed uit!! gefeliciteerd met de tok
 
Ziet er goed uit... Blijft lekker.
 
Die dames staan er mooi bij. Welkom bij de Tokkies!
 
Congrats met je tokkie
 
welkom bij de tokkies
 
Bacon... Goooood! ;)
 
Bedankt voor de felicitatie bbq-genoten!

Dat ligt inderdaad aan de hoek Ron. De dame die het meest rechtop staat staat op een weber gevolgte houder met een bierblikje daarin, is nog net een heel klein randje van een blikje hertog jan te zien. De voorste dame kun je hem inderdaad niet zien, het blikje verdween zo goed als volledig in de kip en viel daardoor ook steeds een beetje om.

Schiet me nog iets te binnen op welke plek meet ik het meest nauwkeurig de kerntemperatuur van de BCC? Had er nu 2 naast elkaar staan met beide een paar graden verschil op de thermometer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan