BasBQ
Beef en Steak

My Best Ribs Ever

Mooie ribben, en heeel mooie foto's hoor!
 
Ha! Mijn scherm is weer schoon.
Hoe doe je dat?
Gewoon je scherm aflikken.....arghhh...het was sterker dan ik.....wat een heerlijke foto's....
(smaakte trouwens behoorlijk smerig dat scherm...snel glaasje whisky genomen))
 
Sander +1
Heul veul succes succes alvast in oktober.
 
Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees? :)
 
Die buurvrouw van je is zeker zo'n echte Leidse glibber.....
 
Richard Soeteman zei:
Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees? :)

Ik heb haar op diezelfde dag een dienblaadje gebracht met 4 schaaltjes erop: 2 schaaltjes PP en 2 schaaltjes Coleslaw en 4 mooie kadetjes
om zelf lekkere broodjes te bouwen... daarna (ruim een week terug) niets meer vernomen, schaaltjes en dienblad nog daar... verwacht ze nou
echt dat ik die thuis bij haar kom afhalen? Ze moet met hangende pootjes bij me terug komen en zeggen dat het heerlijk eten was en ik in het
vervolg gewoon lekker mijn gang moet gaan!  X(

Lowietje72 zei:
Die buurvrouw van je is zeker zo'n echte Leidse glibber.....

Was het maar waar, die zijn recht door zee, kan ik goed mee overweg hoor... type goudeerlijke zwartwerkerts... nee, dit is een mevrouw die
zichzelf net even wat beter voelt dan de rest van de buurt ofzo, beetje kapsones... jammer maar helaas.

Maar het goede nieuws is: begin 2016 komt hun huis te koop, ze gaan verhuizen! Dus wie houdt er van BBQ en komt (liefst met zijn WSM 57)
tegenover ons wonen in Leiderdorp?  :D
 
zo! Ben wel heel benieuwd naar de bereiding hiervan! Die foto's zien er heeel erg goed uit!
 
Sander72 zei:
verwacht ze nou
echt dat ik die thuis bij haar kom afhalen? Ze moet met hangende pootjes bij me terug komen en zeggen dat het heerlijk eten was en ik in het
vervolg gewoon lekker mijn gang moet gaan!  X(

=))
ik denk dat je het moet ophalen
 
Sander72 zei:
Maar het goede nieuws is: begin 2016 komt hun huis te koop, ze gaan verhuizen! Dus wie houdt er van BBQ en komt (liefst met zijn WSM 57)
tegenover ons wonen in Leiderdorp?  :D

Bring on 2016 :D
 
Sander72 zei:
Maar het goede nieuws is: begin 2016 komt hun huis te koop, ze gaan verhuizen! Dus wie houdt er van BBQ en komt (liefst met zijn WSM 57)
tegenover ons wonen in Leiderdorp?  :D

Kom je dan wekelijks een dienblad met lekkere dingen brengen?
(Zal blad netjes terugbrengen hoor!)
 
Wow, sappig hoor...
 
Jeroen_S zei:
Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben. :D

Zouden we zomaar mee in de prijzen kunnen vallen Jeroen! ;)
 
Jeroen_S zei:
Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben. :D

Je mag ze waarschijnlijk ook proeven in oktober!
 
Lin zei:
Jeroen_S zei:
Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben. :D

Je mag ze waarschijnlijk ook proeven in oktober!

moet ik zo lang wachten :S

Sander72 zei:
Zouden we zomaar mee in de prijzen kunnen vallen Jeroen! ;)

zagen er ook zeker goed uit  :D
 
Richard Soeteman zei:
Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees? :)

Gelezen met een dirty mind is dit best een gewaagde opmerking :)
 
Bob zei:
Richard Soeteman zei:
Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees? :)

Gelezen met een dirty mind is dit best een gewaagde opmerking :)

Die dirty thoughts vergaan gauw als je haar ziet en hoort hoor...  :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan