Soms heb je niet veel nodig. Gewoon lekker simpel, maar verreweg de lekkerste bereiding 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoef ze niet.. Mijn zoontje (6) moest er vorig jaar niets van weten, nu had ik ternauwernood iets. Mijn dochter (7) vrat vorig jaar haar vingers er bij op en keek nu alsof ik haar gekookte witlof voorschotelde.Ik hoef ze niet maar ziet er wel geweldig uit.
Het voorbeeld van de gekookte witlof vindt ik dan weer onnodig kwetsend voor een oud witlof teler.....Hoef ze niet.. Mijn zoontje (6) moest er vorig jaar niets van weten, nu had ik ternauwernood iets. Mijn dochter (7) vrat vorig jaar haar vingers er bij op en keek nu alsof ik haar gekookte witlof voorschotelde.
Dus er is nog hoop voor je..
Gewoon zo zonder toegevoegd vocht, ze houden zelf genoeg vocht vast. Wel heb ik ze afgeblust met rose wijn.Hoi Remco
Je gooit ze in de pan zonder wijn en bier er in?
Zalig
Echte zeeuwse of dat niet
Ik ben nieuwsgierig. Bij Thais is mosselen niet het eerste waar ik aan denk.Je hebt me weer mooi op een idee gebracht Remco met dit lekkers wat je hebt gemaakt
Deze week maar eens Thaise mosselen van de bbq maken want das al weer veel te lang geleden.