BasBQ
Beef en Steak

Morgen in Lunteren!

 
 

avr

Pitmaster
Berichten
918
654fb6feba5ae73d4647fdcfc6e59b01.png
 
B-) het zal geen full Competition run worden, maar ivm de tijd chicken en ribs.
Daarnaast kip met de nieuwe rub van de Vliegende Hollander/Richard0501, Captain's Luck.

Het zou leuk zijn om jullie morgen te mogen groeten  ;)
 
Ik kom morgen zeker ff kijken/ proeven!
 
Hey zit morgen in Veenendaal. Ff kijken of ik een detour kan regelen met de CEO


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Moet ik toch zometeen even een paar worstjes ophalen :D
 
Vanmorgen nog wat spulletjes gehaald ter voorbereiding op het mooie lenteweer, zodra ik mijn indirecte rooster binnen heb, en het weer laat het toe, ga ik denk ik een maiden run pulled pork doen op mijn nieuwe barbecue.

Tevens even naar buiten gelopen, alwaar Ceriel de kip aan het klaarmaken was met de captain's luck rub.

Was voor mij een uitgelezen kans om deze rub eens te proberen, nadat ik er al veel goede verhalen over had gehoord.

Toch maar gelijk weer even terug naar binnen gelopen om een potje van deze rub mee te nemen ;)

@Ceriel: was erg leuk kennis met je gemaakt te hebben, en je kip was heerlijk :D
 
Arjan Ebing zei:
Vanmorgen nog wat spulletjes gehaald ter voorbereiding op het mooie lenteweer, zodra ik mijn indirecte rooster binnen heb, en het weer laat het toe, ga ik denk ik een maiden run pulled pork doen op mijn nieuwe barbecue.

Tevens even naar buiten gelopen, alwaar Ceriel de kip aan het klaarmaken was met de captain's luck rub.

Was voor mij een uitgelezen kans om deze rub eens te proberen, nadat ik er al veel goede verhalen over had gehoord.

Toch maar gelijk weer even terug naar binnen gelopen om een potje van deze rub mee te nemen ;)

@Ceriel: was erg leuk kennis met je gemaakt te hebben, en je kip was heerlijk :D


goed bezig!!
 
richard0501 zei:
Arjan Ebing zei:
Vanmorgen nog wat spulletjes gehaald ter voorbereiding op het mooie lenteweer, zodra ik mijn indirecte rooster binnen heb, en het weer laat het toe, ga ik denk ik een maiden run pulled pork doen op mijn nieuwe barbecue.

Tevens even naar buiten gelopen, alwaar Ceriel de kip aan het klaarmaken was met de captain's luck rub.

Was voor mij een uitgelezen kans om deze rub eens te proberen, nadat ik er al veel goede verhalen over had gehoord.

Toch maar gelijk weer even terug naar binnen gelopen om een potje van deze rub mee te nemen ;)

@Ceriel: was erg leuk kennis met je gemaakt te hebben, en je kip was heerlijk :D


goed bezig!!

Jij ook, door deze rub aan te bieden aan het grotere publiek ;)
 
Zoals beloofd ook nog even geweest, voorraad weer aangevuld en even kennis gemaakt met Hilke en Ceriel, helaas vergeten je rub mee te nemen Richard , woon gelukkig dicht bij dus volgende week maar ff gaan halen!
 
Was weer even ouderwets gezellig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan