BasBQ
Beef en Steak

MOINK ballen, ook koud te eten?

 
 

Rocker

Pitmaster
Berichten
706
Ik wil die lekkere MOINK ballen (althans... heb ze nog nooit zelf geproefd, maar zien er zo heerlijk uit altijd :D) nu ook weleens zelf een keertje gaan maken...

Nu hebben we zondagavond een afsluitende borrel, waarbij iedereen zelf wat hapjes/drankjes meeneemt. Leek me wel een leuk idee om dan met MOINK ballen aan te komen zetten. Echter kan ik die niet ter plekke maken, en zal dat dus 's middags moeten doen. 's Avonds zullen ze dus al koud zijn.. zijn het ook prima snacks om koud (kamertemperatuur eigenlijK) te eten, of moet je dat toch wel warm doen?
 
Koud is ook lekker, maar warm is beter. Magnetron is misschien handig
 
Zat ook al een de magnetron te denken, maar maakt dat de ballen niet slapper? Vaak heeft een magnetron daar niet zo'n positief effect op tenslotte ;)
 
Rocker zei:
Zat ook al een de magnetron te denken, maar maakt dat de ballen niet slapper? Vaak heeft een magnetron daar niet zo'n positief effect op tenslotte ;)
Even opwarmen in de oven kan ook.
 
zou eventueel een optie zijn... Weet in elk geval dat het koud ook kan, dus dat het wat dat betreft geen issue is.. Nu nog even kijken of ik er ook nog tijd voor heb om ze te maken ;)
 
In een foliebakje met folie erover opwarmen in de oven kan ook hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan