Mogguh allemaal,
Wel zo netjes om een Voorstelrondje te doen.
Kwam eigenlijk bij toeval (Was op zoek naar info voor een vriend) op dit forum en bevalt me wel.
Koken is een hobby van me en BBQ maakt daar vaak een onderdeel uit.
Voor grote groepen sta ik vaak achter een gasbak... brrrrr ik weet het is fake maar gelukkig ook een Cobb in bezit dus toch nog wel iets echt te stoken.
Ik heb met de eerste serie van Masterchef Nederland meegedaan tot bij de laatste 50 gekomen maar na de BBQ test afgevallen ;-(
Mijn kunstjes met vuur vari?rend van heerlijke karbonade rack van Iberico varken in 8 uur van de Cobb tot een BBCulinair voor dertig personen met meerdere gangen o.a.
Gegrilde langoustines in een bisque
St. Jacobsschelpen
Pate negra varkenshaas medaillons met balsamicostroop en spinazie risotto
Gegrilde ananas met limoncello ijs toe
Maar ook gewoon hamburgers en een sateetje gaan er in hoor...
Krizz
Wel zo netjes om een Voorstelrondje te doen.
Kwam eigenlijk bij toeval (Was op zoek naar info voor een vriend) op dit forum en bevalt me wel.
Koken is een hobby van me en BBQ maakt daar vaak een onderdeel uit.
Voor grote groepen sta ik vaak achter een gasbak... brrrrr ik weet het is fake maar gelukkig ook een Cobb in bezit dus toch nog wel iets echt te stoken.
Ik heb met de eerste serie van Masterchef Nederland meegedaan tot bij de laatste 50 gekomen maar na de BBQ test afgevallen ;-(
Mijn kunstjes met vuur vari?rend van heerlijke karbonade rack van Iberico varken in 8 uur van de Cobb tot een BBCulinair voor dertig personen met meerdere gangen o.a.
Gegrilde langoustines in een bisque
St. Jacobsschelpen
Pate negra varkenshaas medaillons met balsamicostroop en spinazie risotto
Gegrilde ananas met limoncello ijs toe
Maar ook gewoon hamburgers en een sateetje gaan er in hoor...
Krizz