BasBQ
Beef en Steak

Moggu

 
 

St@m

Tondelzoeker
Berichten
12
Hoi,

Vanmorgen vroeg kwam ik toevallig op deze site terecht omdat ik op zoek was naar een vacumeerapparaat. In de bestaande topics gevonden dat de Foodsaver 2040 een goede keus is, en deze dus besteld bij Marmelot (ook op aanraden van de posters hier) :)
Maar hey.. gisteren kwam ook mijn Weber 47 OTO binnen.. dus waarom niet even verder lezen. Al veel leuke recepten gezien en handige tips over het gebruik van de "Q". Binnenkort maar eens een "tokkie" klaarmaken :D en vanmiddag naar IKEA voor een Fantast thermometer een aardappel moet ik thuis nog wel hebben.

Ik was in het bezit van zo'n stenen BBQ (met zo'n leuk torentje ;) ) maar die heeft de tuinverbouwing niet overleefd. Dus nu maar een echte kogel gekocht. Ik ben tevens in het bezit van een rookton waar ik een paar keer per jaar mijn zelf gevangen forelletjes op rook (die ik even vacu?m ga verpakken).

Vragen of opmerkingen? Roept u maar.
 
hoi St@m,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom hier!!!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier, en vergeet de deksel houder niet bij de Ikea voor de redneck ribrack!
 
Hoi St@m, welkom bij het BBQ Genootschap.
Leuke openingspost!
Vergeet je niet om heel veel foto's op het forum te zetten, daar zijn we gek op!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan