Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M4rtijn76 zei:Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken
[/quot
En heb je daar niet het zelfde probleem dan of staat je ketel goed opgeborgen uit zicht??? =)) !
Hans zei:M4rtijn76 zei:Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken![]()
En heb je daar niet het zelfde probleem dan of staat je ketel goed opgeborgen uit zicht??? =)) !
M4rtijn76 zei:Hans zei:M4rtijn76 zei:Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken![]()
Daar kan ik gewoon zelf de Q aansteken als ik zin heb![]()
Rob65 zei:M4rtijn76 zei:Hans zei:M4rtijn76 zei:Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken![]()
Daar kan ik gewoon zelf de Q aansteken als ik zin heb![]()
Een biertje erbij en dan ben je aan het thuiswerken.![]()