Beef en Steak

Moeite met concentreren

• Onderwerp starter Onderwerp starter FvdB
  • Startdatum Startdatum

FvdB

Vuurmaker
Hoewel ik een leuke baan heb, sta ik liever achter de Q dan dat ik achter mijn bureau zit.
De laatste weken heb ik wat moeite met concentreren maar weet nu eindelijk waar het aan ligt...

DSC_0830_zps9cze1js2.jpg

Grill Academy naast de deur. Geen wonder dat ik zo afgeleid ben  ;)

Oh dat kan ik me heel goed voorstellen. Sterkte :)

Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken :-)

M4rtijn76 zei:
Tsjah, denk dat ik daar ook wel wat last van zou hebben... Gelukkig kan ik regelmatig thuis werken :-)
[/quot 

En heb je daar niet het zelfde probleem dan of staat je ketel goed opgeborgen uit zicht??? =)) !

Hans zei:
M4rtijn76 zei:

En heb je daar niet het zelfde probleem dan of staat je ketel goed opgeborgen uit zicht??? =)) !

Daar kan ik gewoon zelf de Q aansteken als ik zin heb :-)

M4rtijn76 zei:
Hans zei:
M4rtijn76 zei:

Een biertje erbij en dan ben je aan het thuiswerken. :D

Rob65 zei:
M4rtijn76 zei:
Hans zei:
M4rtijn76 zei:

Een biertje erbij en dan ben je aan het thuiswerken. :D

Ik herken dat. :) !

Heb je niet nog wat overuren ergens rondliggen die je op moet nemen? Of wellicht moet je voor je werk nog een "training" volgen?

Ondersteunen en langzamerhand overstappen naar de grill Academy :D

Terug
Bovenaan Onderaan